Wpis z mikrobloga

Mirki. Kupiłem sobie samsunga galaxy s6 jakieś 1.5 roku temu. Tak gdzieś po pół roku uszkodził mi się tył (pękło szkło). Od kilku dni telefon kompletnie się nie ładuje - zero reakcji. Nie ma znaczenia jaka to ładowarka. Pytanie, czy mimo rozwalonego tyłu, ciągle przysługuje mi gwarancja i czy jest sens w ogóle próbować go oddawać? #pytanie #smartfon #samsung
  • 3
@marcin-wolosz: Jak masz jeszcze gwarancję to oczywiście, że jest sens. Oddając opisz problem z ładowaniem.
Przecież pęknięty tył nic do tego nie ma. Możesz napisać też, że pęknięcie tyłu wystąpiło dużo wcześniej niż problem z ładowaniem. Żeby wiedzieli, że nie stało się to za jednym razem, np. upuściłeś telefon i przestało działać.
@Vel_Makarena Ja nie twierdzę że to jest z mojej winy. Nawet nie chce żeby to naprawiali. W sumie to nawet bym im zapłacił za wymianę tyłu jakby naprawili ładowanie w ramach gwarancji. Bardziej chodzi mi o naprawe tego ładowania. Czyli uszkodzenie jednej rzeczy automatycznie kończy gwarancje? One kompletnie nie maja że sobą nic wspólnego.