Wpis z mikrobloga

@Majesty1928: sezon 2009 rządził się swoimi prawami w związku z dużymi zmianami aero. To, że Brawn jako jedyny skorzystał z podwójnego dyfuzora i miał ogromną przewagę na innymi nie znaczy, że możemy wyciągać ogólne wnioski ( ͡° ͜ʖ ͡°) Mercedes w 2014 zapewne też rządził w testach. Teraz sytuacja jest odmienna
@Gaboleusz: Podwójny dyfuzor miała też Toyota. Poza tym wniosek jest taki, że z czasówek na testach można wyciągnąć wnioski, ale trzeba wiedzieć na co zwrócić uwagę, ważne są czasy długich stintów itp. Bez danych jakie posiada zespół często jest to dla kibica siedzącego przed komputerem wróżenie z fusów. Czasem jednak może się udać coś wywróżyć (np. BrawnGP)... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Majesty1928: dodatkowo cenne są uwagi osób znajdujących się na torze, mogących ocenić, który bolid wygląda stabilnie w zakrętach, który kierowca musi dużo korygować kierownicą, komu doopa ucieka na wyjściach. To już ważne wskazówki, bo jeśli bolid dobrze sprawuje się już po wyjeździe z fabryki, to znaczy że jest obiecujący.