Wpis z mikrobloga

Hej Mirki :)

W życiu miałem dwa zegarki i to w wieku 8-12 lat, które oczywiście szybko rozdupcyłem ale i tak same w sobie mnie #!$%@?ły bo nie lubiłem mieć niczego na nadgarstku :( Teraz w wieku 27 lat pomyślałem, że może warto spróbować ponownie, tym bardziej, że coraz częściej praca wymaga ode mnie stroju formalnego ( czyt. garniaka)
Na pierwszy rzut nie chciałem kupować nie wiadomo czego, bo może znów nie przywyknę do noszenia czegokolwiek na nadgarstku.

Dostrzegłem promkę w #pepper na zegarek naviforce 9056 ( całe 8 $), podobno Mechanizm MIYOTA – Made in Japan ( nie znam się ale ktoś pisał, że nie jest naj naj naj naj gorszy )

Wszystko pięknie ładnie ale czy inne zegarki też "TYKAJĄ" tak głośno ? Początkowo wydaje się to troszkę irytujące a nie wyobrażam sobie spać z nim na ręce bo dostałbym szału. Inne droższe #sikory też tak mają ? W najbliższej przyszłości chcę zakupić coś markowego typu CASIO, TIMEX czy inne "lepsze" marki.

aaaa i jeszcze jedno. Strasznie zdziwiło mnie to co wyczytałem na necie, że w dzisiejszych czasach nawet w zegarkach za grube talary każdy miesiąc w datowniku ma 31 dni i trzeba sobie samemu przestawiać jeśli miesiąc ma mniej xD Oczywiście są takie co mają tzw "wieczny kalendarz" ale podobno to już wysoka liga.

#naviforce
#zegarek
#zegarki
#aliexpress
Pobierz Deiv1990 - Hej Mirki :)

W życiu miałem dwa zegarki i to w wieku 8-12 lat, które oc...
źródło: comment_MCfWNupa4VZqJD70FK4ApJIwTBT4lpzK.jpg
  • 13
@Deiv1990: Czego oczekujesz od zegarka w cenie dużej pizzy czy 0,7 wódki? Musisz mieć swiadomość, że raczej nie jest to majstersztyk zegarmistrzostwa, a coś bardziej jednorazowego. A na serio to nawet jak zarabiasz jakies minimum, to pewnie Cię stac na coś w cenie 300-500 zeta co będzie rozsądnie wyglądało i działało.
@Deiv1990: do garnituru to #!$%@? nie pasuje.. choćbyś nie wiem jak kombinował..