Wpis z mikrobloga

@vikinq: nie rozumiem tagu januszebiznesu. Stworzyli markę mającą trafić do określonych #!$%@?, tfu wróć, grup konsumentów i tego konsekwentnie się trzymają.
  • Odpowiedz
@vikinq: Muszę stanąć po drugiej stronie, Mirki.
Uważam, że kto jak kto, ale Surge Polonia i Red is Bad cały czas trzymają poziom jeśli chodzi o ich ubrania. Jest wiele "patriotycznych" marek, których ciuchy nadają się tylko dla Sebixów z bramy, ale jeśli chodzi o ww. firmy to tutaj mamy do wyboru zarówno ubrania z tak zwanej kolekcji dyskretnej (mała flaga na piersi czy coś) jak również te bardziej krzykliwe. Swego
  • Odpowiedz
@vikinq: w jaki sposób wykorzystywania bieżącej sytuacji mieszczącej się w targecie firmy to januszing?
Januszowe zachowanie to nie wypuszczanie niczego nowego i hurr durr tera to inne czasy nikt już nie kupuje.

Bardzo dobra strategia biznesowa która przez lata jak widać się opłaca. Narzekać mogą na to tylko #!$%@? które w życiu nic własnego nie zrobiły
  • Odpowiedz