Wpis z mikrobloga

Zobaczyłem ostatnio, że we wrześniu zamówiłem na #gearbest jakąś pierdołę za 2$. 2 miesiące już dawno minęły, o przedmiocie w ogóle zapomniałem. No, ale myślę sobie - co mi szkodzi założyć ticket. Tak też zrobiłem, zostałem poproszony o potwierdzenie miejsca wysyłki i wysłali przedmiot jeszcze raz.

Z zepsutym telefonem o którym pisałem ostatnio też nie robili problemów.

Pomimo wszystkich negatywnych opinii na mirko - ja polecam support gearbest.

#gearbest
  • 6
  • Odpowiedz
@Andczej: Skoro tu jesteś to podpytam ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dostałem resend i widniał on normalnie w "my orders" jako osobne zamówienie. Po 2 tygodniach nagle wpis w "my orders" zniknął a numer trackingowy nie śmiga (to akurat nie dziwne bo poczta estońska). To u nich normalne?
  • Odpowiedz