Wpis z mikrobloga

@Andczej: andczeju, nie wybrał długiej na tamten moment,, bo statystycznie PL szło ok. 23 dni i ma prawo się martwić. Być może wydał ponad 400$ na telefon xiaomi i martwi się o swoją wypłatę ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
Proszę @GearBest_Polska o powtórzenie akcji z sierpnia/września ponieważ morale spadają i może się to źle skończyć ( ͡ ͜ʖ ͡)
@LaX: głowa do
@Andczej: liczy się data wysłania czy sprzedaży?
Ja kupiłem telefon 27.11 , okazało się że sprzedali coś czego nie mieli i wysłali dopiero 5.01 (PriorityLine). Więc kiepski interes zrobiłem. Kiedy i jakiego zwrotu się domagać? Pewnie support będzie chciał dać tylko jakieś punkty. A PayPal bierze pod uwagę datę wysyłki czy płatności?
@Andczej o to że przewidziany termin dostawy miał wynosić max 25 a wisi już 45dni i dalej paczki nie widać. Statusy pojawiają się jak chcą, a teraz wielka cisza. GearBest odpisuje głupimi tekstami kopiuj wklej które nie maja nic wspólnego z rzeczywistością.
@piotreks86

Wczoraj zgłosiłem roszczenie na PayPa


Wysyłki

Ja kupiłem telefon 27.11 , okazało się że sprzedali coś czego nie mieli i wysłali dopiero 5.01 (PriorityLine).


Nic w tym dziwnego ani złego, jaka była planowana data podana przy cenie w dniu wysyłki?

Kiedy i jakiego zwrotu się domagać?


60 od wysyłki, choć to też zależy od planowanej daty wysyłki
@Krzysiek512

o to że przewidziany termin dostawy miał wynosić max 25

Jak już to roboczych dni, a to jest tylko czas sugerowany

GearBest odpisuje głupimi tekstami kopiuj wklej które nie maja nic wspólnego z rzeczywistością.

Nic dziwnego, rozumiem ich, bo dziennie pisze do nich pewnie z tysiąc osób które nie rozumieją jaki typ wysyłki wybrali
@Andczej czas sugerowany... To równie dobrze mogą wysłać za pół roku i według Ciebie też nie będzie problemu?
A tysiące osób wybrało taki sposób dostawy bo sugerowali się informacjami podanymi przez sklep.
Mogli napisać że sugerowany czas dostawy to 2 miesiące i nikt w tym czasie nie miałby pretensji.
@Andczej: nie pamiętam dokładnie ale na pewno początek grudnia. support tłumaczył się że mieli więcej zamówień niż towaru i złożyli u producenta nowe zamówienie i czekają na dostawę.

Jak to ugryźć żeby wywalczyć od nich jakiś refund?
@Krzysiek512

To równie dobrze mogą wysłać za pół roku i według Ciebie też nie będzie problemu?

Nigdzie niczego takiego nie napisałem, ani nawet nie sugerowałem, nie dopowiadaj sobie

Przed wydaniem kasy pasowałoby ogarnąć sobie co i jak działa, wtedy wiedziałbyś ile idą te przesyłki.

@piotreks86 jak przesyłka dojdzie to napisać ile chcesz za opóźnienie i że jak odmówią to robisz spór na PP