Wpis z mikrobloga

W nawiązaniu do tego pytania odnośnie tego mojego wpisu

Rozmowa przebiegła chyba ok, chociaż nie jestem z siebie do końca zadowolony, czasami się jąkałem, ale merytorycznie żadnych gaf nie popełniłem i na wszystko odpowiedziałem. Całe spotkanie trwało nieco ponad 2 h, gdzie rozmawialiśmy na temat mojego doświadczenia, tego co teraz robię, tego co oni wymagają w tej pracy, jak pracują, jaką mają filozofię budowania modeli, pracy z aerodynamikami. Później gadaliśmy o samochodach, mieszkaniach, okolicznych miastach jak się żyje itd :D Od osób, które ze mną przeprowadzały rozmowę w czasie rozmowy o pracy czy samochodach na luźno czuć było wielką pasję do szybkich aut, do motoryzacji, do inżynierii i chyba to mi się najbardziej podobało, że pracują tam ludzie pełni pasji do tego co robią i poświęcają temu swoje życie. Nigdy w rozmowach ze znajomymi nie czułem, że faktycznie podchodzą z podobną do mojej miłością do szybkich aut i wyścigów dlatego tym bardziej będę żałował jeśli się nie dostanę ( ͡° ʖ̯ ͡°) To była już druga rozmowa z tym zespołem, wcześniej byłem w październiku, ale niestety wtedy się nie zdecydowali na mnie. Wszystko okaże się w przyszłym tygodniu. O zespole mogę powiedzieć jedynie, że jeden z Top 4 sezonu 2017.

@Master12345

#f1 #pracbaza #motoryzacja #praca
  • 11
Od osób, które ze mną przeprowadzały rozmowę w czasie rozmowy o pracy czy samochodach na luźno czuć było wielką pasję do szybkich aut, do motoryzacji, do inżynierii i chyba to mi się najbardziej podobało, że pracują tam ludzie pełni pasji do tego co robią i poświęcają temu swoje życie.


@yoda90 @kubakabana: Czyli nie Williams.

@ukruszony__kubek: bardziej związane z samą konstrukcją, jakbym podszedł do zaprojektowania takiego elementu albo innego. Ogólnie w pokoju było sporo części z modelu do tunelu aerodynamicznego - przednie skrzydło, tylne, dyfuzor - i na nich miałem opowiedzieć co nieco.