Wpis z mikrobloga

Po moich ostatnich przebojach z serwisem LG mam mocno sceptyczne podejście do procedur reklamacyjnych. Pogodziłem się, że żyjemy w 3 świecie. Ale jest iskierka i nazywa się Bissel
Chciałem skomentować proces reklamacyjny ich odkurzacza bezprzewodowego.
12.12 kurier odebrał ode mnie reklamowany sprzęt. 15.12 jest u mnie z powrotem. Myślę co tak szybko.
Na pewno odrzucono,uszkodzenie mechaniczne itp. ale dziwne ze nawet nikt nie dzwonił,nie proponował płatnej naprawy jak to zazwyczaj bywa.
Otwieram przesyłkę i od razu czuć świąteczny nastrój.
Czytam pismo i nie wierze. Bez problemu wymiana na nowy sprzęt,bez pytań, podejrzliwości.
Po prostu idealna obsługa! 100% nastawienia na zadowolenie klienta, po prostu chapeau bas!

Jeśli szukacie prezentu na święta, albo po prostu szukacie mega wygodnego, wydajnego odkurzacza bezprzewodowego to polecam firmę Bissel

#chwalesie #oswiadczenie #swieta #sprzetagd #prezenty #czujedobrzeczlowiek #polecam