Wpis z mikrobloga

Potrzebuję oszacować powierzchnie wielu pomieszczeń o nieregularnych kształtach na podstawie planów (wektory w pdf, zrzut poniżej). Ktoś zna jakieś narzędzie, które by mi ułatwiło taką pracę?

Bonusowe punkty za konwersję między jednostkami metrycznymi i wolnościowymi... jakaś wtyczka do czegoś od #adobe, np #illustrator lub #photoshop ?

#architektura #budownictwo #grafika
TwigTechnology - Potrzebuję oszacować powierzchnie wielu pomieszczeń o nieregularnych...

źródło: comment_3WIPDCKEwUu9xsL4MPeNKvJN5BYK6eY9.jpg

Pobierz
  • 22
@TwigTechnology: Nie wiem czego potrzebujesz. Czy tworzysz oficjalną dokumentację? Czy zajmujesz się tym zawodowo? Czy chcesz to komuś #!$%@?ć później?

I nie wiem czy to tak dużo, bo na studiach projekty z PKM robi się za minimum trzy stówy, za projekty z drogownictwa bierze się pięć stów, a roczna subskrybcja CADa kosztuje siedem stów u większości dystrybutorów. Ja to #!$%@?łem w koszty.
@PrzestrzenBanacha: w tym przypadku jestem grafikiem i muszę dodać powierzchnię pomieszczeń do kilkudziesięciu planów mieszkań. Mam podane wymiary ścian, więc muszę to mniej więcej oszacować. A AutoCada widzę subskrypcje po €200+/mc... przy czym zakładam, że na fiverze albo innym people per hour mi to zrobią za połowę tego.
@skethoo: a to obadam, dzięki.

@Ichaerbledd: nie ma wymaganej idealnej dokładności, bo pod planami jest podpis, że to indywidualna wizja grafika, ale po drodze jest kilka dodatkowych wymagań, które czynią całą zabawę dużo bardziej skomplikowaną niż samo obliczenie pola (ciężko ogarnąć który plan jest do czego, a dane muszą wylądować w odpowiednich miejscach w Excelu). Z dzień by mi zajęło doprowadzenie planów do takiej wersji, że mógłbym to zlecić na
TwigTechnology - @skethoo: a to obadam, dzięki. 

@Ichaerbledd: nie ma wymaganej id...

źródło: comment_GKFWKU9hehIwicG7GESZEniIO6uB1X3h.jpg

Pobierz