Wpis z mikrobloga

Tak patrzę po wynikach i w LMP1 startowało 25 zawodników, z czego 60% jechało w PRO. Skoro jest taka dysproporcja, to może lepiej będzie jak ta resztka będzie jechała w PRO i to będzie tyko LMP1.
Powtarzam się, ale moim zdaniem już przed R1 błędne było założenie 15 LMP1 w PRO. Powinno być mniej, wtedy niektórzy LMP1 poszli by do AM i miało by to sens...
#acleague
  • 8
@jacob-m: Wiem, całkowicie bez sensu jest aby w PRO jechało tylko LMP1, to się zgadzam w 100%, ale powiedziałem to tak bardziej przekornie kontrastowo bo prawie wszyscy LMP1 jadą w PRO, więc niewiele brakuje... Moim zdaniem powinny być zachowane jakieś proporcje...
Z drugiej strony, aż strach pomyśleć, co by było w semiPRO jak by było więcej takich Kaktusowych LMP1...
@YANIcom: I byłoby po 10 LMP na wyścig?
To bez sensu, na Silver mimo że było trochę wyprzedzania GTE strasznie się wynudziłem jadąc LMP, dość mało bezpośredniej walki, zmniejszenie liczby aut w tej klasie spowodowałoby jeszcze mnie emocji :/
@Golomp: co to za emocje jak LMP1 wciska sie na pale do prawego zakretu na lewa zewnetrzna pomiedzy GTE a pobocze... taki urok LMP1, zobacz na LeMans jak to wygladalo, oraz na proporcje aut w klasach... nie ma co, ja nie ustalam zasad, tylko wyrazam swoja opinie :/
Generalnie powinna być zachowana proporcja 1:2 - taka myśl...