Wpis z mikrobloga

@JanuszowyAndrzej @GleboZgryz Wyglada na to, ze #gearbest zmienia spedytora #priorityline na seur (? tylko pytanie czy calosciowo czy tylko w Portugalii? tlumaczenie google ponizej https://pt-br.facebook.com/geartrackpt/ Gearbest Release:

Przełożenie Gearbest: "Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane niedawnymi zmianami w sposobie wysyłki. Wkrótce, kiedy możemy potwierdzić 100%, jak będziemy postępować z tą metodą wysyłania Priorytetu, dokonamy aktualizacji. Przewoźnik będzie również zmieniany w najbliższych dniach (co do zasady dla SEUR).
W odniesieniu do klientów, którzy otrzymali
@markomar: Pozostaje pytanie czy tylko zmienił się spedytor w Europie i PL nadal chroni przed vat czy nie. Wzmianka o niezmienionym trackingu może sugerować, że co do zasady metoda nie uległa modyfikacji i nadal chroni przed vat. Osobiście nie podoba mi się to. Czy ten SEUR jest u nas przejmowany przez Pocztę Polską.? Jak tak to dla mnie chała bo tak jak kradną teraz na PP to jeszcze nigdy nie kradli.
@markomar: Ja czytałem ale prawda jest taka, że dopiero na własnych dupach sie przekonamy czy problemy z PL były przejściowe i czy ewentualne zmiany nie załamią całkowicie tego kanału przesyłowego. Trzeba czekac na raporty ludzi.
@markomar: na geartrack info czytałem. O eu registered dobrze wiem. O kradzieżach na pp też, ale to głównie przesyłki pdm z banggood. Tracking gdzieś na seur wpisałem i nie zaskoczył, ale tam jest parę miejsc a ja sprawdziłem tylko jedno. Ktoś to ładnie ujął: BĘDZIESZ TESTEREM ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Mili Państwo ja tam widzę szanse 50/50 :) albo się uda albo się nie uda. Sam nie jestem pewny czy w moim przypadku kasa trafi na konto, bo to znów tylko deklaracja GB a z tymi jak wiecie różnie. W międzyczasie powiem Wam co obiecali znajomym z zamówieniami po kilkaset PLN.
Kolega nr 1 dostał propozycję reshippingu z opcją zwrotu 5% wartości zamówienia za każdy tydzień opóźnienia - oczywiście jak to z
@JanuszowyAndrzej: nie, dostałem tylko 14 cyfr jako tracking :) Thank you for kind message.

We would kindly confirm that the tracking number is correct. (...) 1.There may be delay between scanning events and the website's updates. Once we have shipped the item ,the tracking status will take a few days to be updated online by the shipper. Therefore, please hold on for a few more days and try again later.
2.Usually,