Aktywne Wpisy
m__b +59
Juz za pare godzin wejdzie na wokande poznanskiego Sadu Okregowego nasza sprawa z Jerzym Zieba, prawomocnie skazanym kilka dni temu „propagatorem pseudonauki” (cyt. Wikipedia), ktory zada usuniecia z Wykopu tresci, ktore „szkaluja jego dobre imie”.
Bedzie ciekawie!
#wykop #jerzyzieba #sad #rozprawa
Bedzie ciekawie!
#wykop #jerzyzieba #sad #rozprawa
Czy w bloku taka pojedyncza płyta na parterze dźwiga wszystkie 10 płyt nad nią czy ta masa się inaczej rozkłada?
Czy płyty parterowe są odlane z mocniejszej mieszanki niż pozostałe czy wszystkie robili na ten sam parametr?
W którym mieszkaniu teoretycznie najszybciej pojawią się napreżenia i pęknięcia a w którym najwolniej?
#budownictwo #fizyka #nieruchomosci
Czy płyty parterowe są odlane z mocniejszej mieszanki niż pozostałe czy wszystkie robili na ten sam parametr?
W którym mieszkaniu teoretycznie najszybciej pojawią się napreżenia i pęknięcia a w którym najwolniej?
#budownictwo #fizyka #nieruchomosci
Mam dziwną sytuację.
Jest sobie LinearLayout, np. taki:
View1
View2
View3
LinearLayout2
Tysiąc x view_
Rysowanie 1000 x view4 zajmuje trochę czasu, to zrozumiałe, ale dlaczego, kiedy zmienię widzialność View3 na GONE to system przerysowuje mi chyba cały LineartLayout2 na nowo, tak jakbym go dopiero co tworzył - zamiast po prostu przesunąć go o ileśtam pikseli wyżej. Tworzy to straszne lagi. Czy to normalna sytuacja?
tak jak napisałeś, listview tworzy widoki wtedy kiedy są potrzebne. RecyclerView tworzy je raz, a następnie przepina dane, żeby zaoszczędzić czas
1. Dlaczego odrysowuje od nowa:
https://github.com/android/platform_frameworks_base/blob/master/core/java/android/view/View.java
if ((changed & GONE) != 0) {
needGlobalAttributesUpdate(false);
requestLayout();
if (((mViewFlags & VISIBILITY_MASK) == GONE)) {
if (hasFocus()) clearFocus();
clearAccessibilityFocus();
destroyDrawingCache();
if (mParent instanceof View) {
// GONE views noop invalidation, so invalidate the parent
((View) mParent).invalidate(true);
}
// Mark the view drawn to ensure that it gets invalidated properly the next
// time it is visible and gets invalidated
mPrivateFlags |= PFLAG_DRAWN;
}