Wpis z mikrobloga

Mirki, kupiłem jakiś czas temu #dji #mavic #pro z #tomtop, pisałem o tym na tagu, ktoś nawet spytał wcześniej z pytaniem o gwarancję, a ja napisałem żartobliwie, że jak się coś popsuje, to się będę martwił :D no i hm... Wczoraj - dzień jak codzień - trochę latałem i nagle straciłem wizję w aplikacji na telefonie (podpinam iphone 6, nie wiem czy to ma znaczenie tutaj).

Wylądowałem, zrestartowałem #drony, kontroler, aplikację, po czym ta ostatnia rzuciła mi błędem "gimball disconnected". Nie mogłem zrobić kalibracji, nie miałem też podglądu z kamery na telefonie - tak jakby nie był on w ogóle podłączony.

Wygooglałem, że ludzie mają podobny problem, a winną może być zła karta micro sd. Dziwne, bo do tej pory latałem całkiem sporo na włożonej karcie, ale ok - podmieniłem w terenie kartę 64GB na tę, która przyszła z Mavikiem (16GB), ale to nic nie dało.

Wróciłem do domu, postawiłem #dron na stole, wyjąłem kartę i wszystko włączyłem. Aplikacja zadziałała, zobaczyłem podgląd z kamery, ale był on przykryty zielonym obszarem (jak na załączonym screenshocie).

Wywaliłem aplikację (DJI Go App 4) z telefonu, zainstalowałem ponownie, odpaliłem wszystko jeszcze raz i teraz działa jak od nowości. Zgrałem dane z obu kart na kompa, każdą po kolei sformatowałem bezpośrednio w Maviku (z powiomu aplikacji w telefonie) i tyle - jeszcze dziś nie latałem.

Czy ktoś z Was miał podobny problem?
nalogowiec - Mirki, kupiłem jakiś czas temu #dji #mavic #pro z #tomtop, pisałem o tym...

źródło: comment_5hAr8KUsu9bP6Wqn8xnkyUcSWbouzvJv.jpg

Pobierz
  • 4
@nalogowiec: raz tak miałem, jak sprzedawałem phantoma i kupujący przyszedł zobaczyć i kupić ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Generalnie to wina aplikacji, stąd poza problemem z obrazem cała reszta też dziwnie wygląda typu dziwne komunikaty. Odinstalowanie i ponowna instalacja pomaga.

Nic się nie bój i lataj, nawet jak podczas lotu wrzucisz kontroler do