Wpis z mikrobloga

Palmer zdemolował przód Renault na krawężniku zakrętu 4 i zatrzymał się bez przedniego skrzydła, z przebitą prawą przednią oponą.


a to wszystko bo w zeszłym roku na Hungaroringu przemodelowano wyjazdy i kerby

In turns 4 and 11 the new double kerb has been installed and the artificial grass removed," a statement from the FIA read


chyba mu się gdzieś śpieszyło?

#kubica #f1 #wyscigi #heheszki #simracing #simracesurfacerules #pdk
źródło: comment_U62K0qQHkbZ8YEp3lOjXfQ15IMzzXWoW.jpg
  • 25
@rauf: no dobra odkladajac juz na bok heheszki i nasze hobbystyczne gierki. Troche sie dziwie FIA i zespołom ze zezwolili na takie kerby na wyjsciu zakretu, bo jednak oni musza dbac o bezpieczenstwo zawodnikow w OW, a my jakbyśmy chcieli mozemy sobie z SPA zrobic jeden tunel #pdk( ͡° ͜ʖ ͡°)
@snsv: kerby zawsze były po to żeby ostrzegać przed nadmiernymi wylotami, nie zaskakują złośliwie niektórych zawodników, nie są nie niesprawiedliwe, wystarczy nauczyć się jeździć w torze, jak widać Palmer miał z tym problem i zaliczył skuchę

pechowo bo w momencie w którym najmniej tego potrzebował, ale nas jako fanów RK to chyba nie martwi? ( ͡° ͜ʖ ͡°)-

tu o zmianach na
@snsv: to samo można powiedzieć po wjechaniu w bandę...bo ściana była za twarda a kerb za wysoki ( ͡º ͜ʖ͡º)

nikt mu nie kazał wylatywać, jakoś inni potrafią się zmieścić?
@rauf no widzisz, ale zauważ że ściany nie są betonowymi murami, tylko specjalne bariery pochlaniajace jak najwięcej energii i najlepiej zatrzymujące bolid aby nie wrócił w niekontrolowany sposób na tor. A jeżeli uważasz że zawsze to zależy od kierowcy i wystarczy nie wjeżdżać na kerby lub ściany to po co kask i pasy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@snsv: nie wiem co chcesz udowodnić, że jazda w F1 jest wymagająca? FIA ma przeprosić Palmera że nie umie trafić między linie?

btw Palmerowi nie tylko kerby przeszkadzają dzisiaj ( ͡ ͜ʖ ͡)