Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Możliwe, że niedługo zacznę pracę w firmie oferującej długoterminowy wynajem aut z tzw. klasy Premium (Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Jaguar, Volvo itp.). Mam doświadczenie w wynajmie krótkoterminowym, jednak z długoterminowym miałem styczność głównie ze słyszenia. Potrzebuję pomysłów jak rozkręcić biznes, chodzi o pozyskiwanie klientów. Wiadomo, że strona internetowa jest bardzo ważna, ale to już jest. Wiem, że można jeździć na targi i tam się prezentować, można dzwonić po firmach, wypytywać o aktualne zobowiązania, termin ich zakończenia (flotowcy firm raczej bez problemu dzielą się takimi informacjami) i w ten sposób budować już jakąś bazę. Ale co więcej? Ma ktoś jakiś pomysł? Jak pozyskać klienta do wynajmu długoterminowego auta klasy Premium? Każdą sugestię, propozycję wezmę pod uwagę, każdy pomysł jest na swój sposób dobry ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jeśli ktoś ma pomysł to bez krępacji, śmiało ()
#samochody #motoryzacja #wynajemaut #wynajemsamochodu #korpo #sprzedaz #biznes

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
  • 7
@AnonimoweMirkoWyznania: Może zamiast dzwonienia zastosuj mailing. Mail z przejrzystą ofertą będzie lepiej postrzegany niż wydzwanianie. Po za tym ogarnij trochę lepiej swoją wiedzę na temat klienta marek premium. W tym segmencie tego biznesu nie będziesz raczej kontaktował się z flotowcami, gdyż oni nie wybierają marek premium, a marki typu skoda czy opel. Twoim klientem będzie klient indywidualny, najczęściej właściciel firmy i kadra kierownicza wyższego szczebla, którym musisz przedstawić dlaczego mają wybrać