Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Wpadłem po uszy w kłopoty, ale sam tego chciałem i nie wiem co mam teraz robić.
Od dłuższego czasu podobała mi się taka jedna loszka, mocne 9/10. Obiekt westchnień prawie całego wydziału na uczelni na której studiuję. Próbowałem do niej zagadać na różne sposoby, ale nawet najbardziej kreatywne pomysły olewała. Najpierw sądziłem, że to moja morda ją odstrasza, albo inne cechy fizyczne, ale jak się później okazało to nie o to chodziło. Otóż, dziewczyna ta przebyła kilka związków, które zawsze kończyły się winą niebieskiego, a ostatni taki związek skończyła tuż po rozpoczęciu roku. Zauważyłem jednak, że ma jednego kolegę geja, nie znali się na pewno wcześniej, bo pamiętam, że zagadał do niej gdzieś na pierwszych zajęciach i też go olała tak samo jak innych, ale po jakimś tygodniu już razem latali po mieście i się uczyli, wtedy też zwolniłem tempo, bo myślałem że są razem i już nici z tego będą. No ale jakoś ze dwa miesiące temu, jej koleżanka wygadała się, że koleś jest gejem i to dlatego dziewuszka się z nim zadaje, bo nie uważa go za typowego faceta. Myślałem kilka dni jak to wykorzystać i wpadłem na pomysł, że też podam się za geja, a na dodatek smutnego bo mnie rzucił niedawno facet. Nie bardzo wiedziałem jak do niej zagadać tak, żeby nie było lipy, a chodziło bardziej o dyskretne zasugerowanie jej, że jestem homo po przejściach. Postanowiłem, że wykonam fejkowy telefon do swojego wymyślonego ex-faceta, ale musiałem obczaić moment kiedy nie będzie nikogo oprócz niej na korytarzu. Długo nie czekałem, bo jeszcze tego samego dnia siedziała sama na korytarzu i czytała książkę, ja usiadłem kawałek dalej i też zacząłem udawać, że czytam po czym odebrałem telefon (który był tak na prawdę budzikiem ( ͡º ͜ʖ͡º)). Rozmowa była dość emocjonalna, ale nie na tyle, żeby słyszało mnie pół wydziału. Laska słysząc to i widząc jak siadam smutny i rzucam książką, podeszła sama i zaczęła ze mną gadać.