Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#rozowepaski, czy lubicie kiedy wasi koledzy są tacy bardzo szarmanccy, traktują was lepiej tylko ze względu na to, że jesteście płci żeńskiej?

Nie jestem żadną feministką jakby co, ale mnie to już powoli zaczyna wkurzać. Studiuję kierunek techniczny, gdzie co prawda ratio dziewczyn do chłopaków to jakieś 50/50, ale głównie trzymam się z chłopakami. Problem w tym, że traktują mnie inaczej niż kolegów. Wiecie... otwierają drzwi w aucie, proponują noszenie zakupów, ostatnio jak byliśmy na wycieczce 4 chłopaków i 5 dziewczyn [w tym dwie pary, ale to bez znaczenia], to tylko ja ze swoją walizką jechałam, bo reszcie koleżanek chłopaki zaproponowali pomoc [mi też, ale się nie zgodizłam]. Moim zdaniem to dziwnie wygląda gdy idą takie 4 księżniczki, a obok nich 4 gości się męczy z dwoma walizkami naraz + plecaki i torby.

A ostatnio to już w ogóle kolega przeszedł samego siebie. Sprzedałam mu lodówkę, od początku chciałam mu pomóc w wyniesieniu jej do auta, ale on oczywiście się nie zgodził. Ja mieszkam na parterze, więc jakoś mu to poszło, ale on mieszka na 5 piętrze. Jedziemy do niego, sam już nie dał rady. Mówię mu: "gościu, weź daj sobie pomóc w końcu". A on, że kobieta nie będzie przy nim dźwigać nic. I zadzwonił po kumpla, który przyjechał po 20min. No cholera, obraziłam się na niego.

Najlepsze jest to, że chodzę na siłownię, więc dźwiganie czegokolwiek nie jest dla mnie niczym dziwnym.

To jest dramat po prostu. Albo kiedy robią domówkę, zawsze jest tak że mniej więcej pół na pół dziewczyny/chłopaki. Chłopaki zawsze rozkładają koszty tylko między siebie i nigdy ode mnie kasy nie wezmą. Koleżankom to akurat nie przeszkadza.