Wpis z mikrobloga

@testowyandrzej: w sensie czy ceny by się zgadzały? No ja się na tym nie znam kompletnie, a sprawa nie jest prosta niestety. Mieszkanie o którym mowa nie da rady porównać po prostu do ogłoszeń, bo w większości ogłaszane są mieszkania wyremontowane, a ja mam do generalnego remontu i nie jestem w stanie się tym zająć, chce sprzedać takie jakie jest. Chciałabym wyciągnąć z tego jak najwięcej
@lady_katarina: rzeczoznawca musi być dobry a nie taki za 600 zł żeby dał radę. Możesz oszacować sobie koszty remontu za pomocą Mirka budowlańca i odjąć koszt remontu od ceny ofertowej i jeszcze kilka groszy upustu i będzie ok. Warto też znać rynek bo w mojej okolicy mieszkania do remontu są częściej szukane niż te wyremontowane więc wcale ta różnica nie musi być taka duża.
@krzysztof114: nawet nie wiedziałam, że rzeczoznawca taki drogi jest ( ͡° ʖ̯ ͡°) jestem zielona w tym... jestem w takiej #!$%@? sytuacji... mam z bratem odziedziczone na pół po zmarłej mamie mieszkanie, w którym mieszkaliśmy razem z babcią, która właśnie zmarła :( nie stać nas na to by tak duże mieszkanie utrzymywać (sam czynsz to około 600 zł), mój brat to ćpun, który zrobi z tego mieszkania
@krzysztof114: to właśnie też jest problem, bo nie wiem... ciężko się z nim dogadać, bo mózg ma sprany totalnie dopalaczami. Chciałam go właśnie jakoś przekonać, żeby sprzedać i że sobie za swoją połowę kupi kawalerkę. Ale jak zaczęłam przeglądać ogłoszenia to zaczęłam wątpić, że w ogóle by znalazł za taką cenę cokolwiek... Chyba, że poza Krakowem, ale no nie wiem czy by się zgodził na to. Poza tym nie wyobrażam go
@lady_katarina: biuro nieruchomości nie kupuje a pośredniczy w sprzedaży. Ja prowadzę takie biuro.
Póki co masz dwie opcje:
1) Przekonać brata do sprzedaży
2) Uzyskać sądowy wyrok nakazujący sprzedaż
Wybór drogi zależy od Waszych relacji i tego na ile go nie lubisz :) W skrajnym przypadku da się nawet pozbawić go praw do jego części mieszkania.