Kojarzycie sprawę w wysmarowaniem jakimś śliskim mazidłem nielegalnego zejścia z PKP Służewiec? Swego czasu było o tym głośno. No więc mazidła już nie ma, postawili płotek, teoretycznie po problemie nielegalnych przejść przez tory, latajcie po schodach. No i wszystko pięknie...
Płotek przymocowano do płyty peronu w taki sposób, że przy okazji #!$%@? płytę, która dosłownie niczego się nie trzyma, a pod wpływem nogi chodzi cała jak #!$%@?. Kwestią czasu będzie, jak to się w całości urwie i nie dość, że będzie trzeba nie tylko stawiać od nowa płotek, to jeszcze i ten kawałek peronu naprawiać. Partactwo ekstraklasa.
@Piter232: polska kolej - synonim dziadostwa, nieudacznictwa i niedasizmu. Pomyslec ze mozna bylo ten przystanek #!$%@? w wiara zeby wszyscy sie pomiescili i zrobic porzadne przejscie zamiast kilometrow kladek i schodow.
Pasazer w Polsce, zbetny dodatek do pociągów. Żal dupe ściska zawsze.
@Piter232: no niestety w Polsce to nie do pomyślenia, żeby zrobić niestrzeżone przejście dla pieszych przez tory tam gdzie jest najbardziej potrzebne... taka to logika w naszym rakju panuje, że wszędzie trzeba ludzi pilnować, strzec i dbać o ich bezpieczeństwo, jakby ludzie sami nie potrafili. A ja nie potrafią, to #!$%@?, wpadnie pod pociąg i co sie stanie? Nic, jednego mniej.
Nigdy nie wygrają walki z dzikimi przejściami :P Jeżdzę
@Arveit: idź sobie pod płot do siebie na wieś obrażać ludzi skoro nie umiesz utrzymać jakiegoś poziomu dyskusji
akurat @jacekKobr ma racje, przed debili chodzących jak chcą są wypadki i potem cała linia stoi godzinami bo trzeba zdzierać resztki z torów, mamy cywilizowany świat i przejścia w dogodnych miejscach i należy z nich korzystać, jeśli nie ma przejść w dogodnych miejscach - i nie chodzi
przed debili chodzących jak chcą są wypadki i potem cała linia stoi godzinami bo trzeba zdzierać resztki z torów
@Andczej: owszem, nie pwoiedziałem, że tak nie jest, ale sam wspominasz, że
mamy cywilizowany świat
i ludzie potrafią zadbać o swoje bezpieczeństwo sami, a jeśli nie, to ich życie i ich bezpieczeństwo. A w tym rakju na siłe sie dba o bezpieczenstwo sprawiajac, ze wlasnie ludzie robia zupelnie odwrotne rzeczy
tak i potem widać to w statystykach wypadków w kategorii "PRZECIEŻ ZDARZĘ"
@Andczej: przyznaj się, jak często jeździsz pociągami i ile razy stałeś przez wypadek z człowiekiem? Ja jeżdzę codziennie co najmniej 2 razy od sześciu lat i ani razu nie stałem na szlaku przez potrącenie człowieka, a zdarzyło się, że: - na przejazd wjechał samochód - #!$%@? patusy wrzucały na tory kamienie - inne patusy które strzelały w pociąg
@Andczej: raz w miesiącu i sie wymądrza jakby wszystkie rozumy pozjadał ( ͡°͜ʖ͡°) jak mieszkasz w jakiejs patookolicy, gdzie ludzie wlaza pod pociagi to twoj problem prawaczku
@Arveit: i tym komentarzem podsumowałeś swoją osobę jako osobą prymitywną, która nie potrafi podjąć dyskusji na poziomie i jedyne co potrafi to obrazić w sytuacji gdy nie wie co napisać
@Andczej: Niecały miesiąc temu przy okazji wypadku pod Opolem można było przeczytać, że przejazdów być w ogóle nie powinno i trzeba je zastąpić wiaduktami. Teraz pada postulat tworzenia "niestrzeżonych" przejść wszędzie tam, gdzie chcą tego ludzie. Wykop uczy, wykop bawi. Ja jednak będę optował za obecnym modelem, w którym to jest miejsce zarówno na przejścia kategorii F jak i bezkolizyjne wiadukty, a wszystko zależy od natężenia ruchu kolejowego, drogowego
@dope: Dyskusja to w sumie nie na temat... a co do zgłoszenia - w sumie nie, po części wątpię, żeby ktoś coś zrobił zanim to się urwie, po części też nie wiem, gdzie. Znaczy na 99% PKP PLK, ale nie do końca jestem pewien.
Płotek przymocowano do płyty peronu w taki sposób, że przy okazji #!$%@? płytę, która dosłownie niczego się nie trzyma, a pod wpływem nogi chodzi cała jak #!$%@?. Kwestią czasu będzie, jak to się w całości urwie i nie dość, że będzie trzeba nie tylko stawiać od nowa płotek, to jeszcze i ten kawałek peronu naprawiać. Partactwo ekstraklasa.
#warszawa #kolej #plk #polskamysltechniczna
Pasazer w Polsce, zbetny dodatek do pociągów. Żal dupe ściska zawsze.
@Promozet1: Ile kilometrów długości mają tamtejsze klatki i schody?
Nigdy nie wygrają walki z dzikimi przejściami :P Jeżdzę
@Arveit: Wykop uczy, wykop bawi. Po raz kolejny. Po pierwsze - niestrzeżone przejścia nie istnieją. Po drugie -
przejścia kategorii E lub F istnieją.
@Arveit:
Komentarz usunięty przez moderatora
@Arveit: idź sobie pod płot do siebie na wieś obrażać ludzi skoro nie umiesz utrzymać jakiegoś poziomu dyskusji
akurat @jacekKobr ma racje, przed debili chodzących jak chcą są wypadki i potem cała linia stoi godzinami bo trzeba zdzierać resztki z torów, mamy cywilizowany świat i przejścia w dogodnych miejscach i należy z nich korzystać, jeśli nie ma przejść w dogodnych miejscach - i nie chodzi
@Andczej: owszem, nie pwoiedziałem, że tak nie jest, ale sam wspominasz, że
i ludzie potrafią zadbać o swoje bezpieczeństwo sami, a jeśli nie, to ich życie i ich bezpieczeństwo. A w tym rakju na siłe sie dba o bezpieczenstwo sprawiajac, ze wlasnie ludzie robia zupelnie odwrotne rzeczy
@Arveit: tak i potem widać to w statystykach wypadków w kategorii "PRZECIEŻ ZDARZĘ"
@Andczej: przyznaj się, jak często jeździsz pociągami i ile razy stałeś przez wypadek z człowiekiem? Ja jeżdzę codziennie co najmniej 2 razy od sześciu lat i ani razu nie stałem na szlaku przez potrącenie człowieka, a zdarzyło się, że:
- na przejazd wjechał samochód
- #!$%@? patusy wrzucały na tory kamienie
- inne patusy które strzelały w pociąg
@Arveit: raz w miesiącu, ale jako fan kolei śledzę temat
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez autora
@Piter232: PLK, a któż by inny?