Wpis z mikrobloga

Akurat UI w oryginalnym Planescape był koszmarny (w chwili obecnej przechodzę, bo nostalgia uderzyła zanim Beamdog zapowiedział EE i #!$%@? się mocno), a fabuła rewelacyjna, więc mi taki układ pasuje, tylko fakt, że troszkę drogo :-P
@Regis86: kurczę, ale co było nie tak w tormentowskim UI w porównaniu do BG czy ID? Wszyscy pwtarzają jak mantrę tą opinię o beznadziei UI, a moim zdaniem było po pierwsze piękne, a po drugie wcale nie mniej funkcjonalne czy wygodne w niż w innych grach na silniku IE.
@pieknyibogaty: Przecież UI w Tormencie był zupelnie inny niż w BG, więc co tu porównywać? Przede wszystkim irytował mnie ten "popup" z akcjami - sama idea była OK, bo nie trzeba było jeździć myszką po całym ekranie, żeby coś zrobić (skróty klawiszowe są lepsze, ale nie zawsze się je pamięta i nie wszystko da się nimi zrobić - np. wybór dowolnego zaklęcia), ale samo kółko i ikonki w nim były dość