Aktywne Wpisy
LetMeStay +284
Zmiany na lepsze.
Nick_Login +96
Uwaga, anony, mam ważny komunikat. Tak wygląda #szaramyszkadlaanonka, a nie te wasze poszpachlowane lambadziary, które wrzucacie na tag.
Kiedyś było takich więcej. Dziś jedna na milion.
#tinder #rozowepaski
Kiedyś było takich więcej. Dziś jedna na milion.
#tinder #rozowepaski
Za to plusów jest sporo, mają swoje oprogramowanie i mega czytelną i wygodną stronę.
Teraz całkiem możliwe, że będą organizowane eventy na ich serwerze gdzie będzie kontrola na 2-3 lotniskach w UK i będzie możliwość polatania pomiędzy nimi. We wtorek był hehe... pilotażowy event tego typu, świetna sprawa, bo jest zapewniona kontrola, a nie jak na VATSIMie, że zanim zaczniesz wypychać to znika już TWR, albo na 80nm przed lotniskiem znika CTR i APP). Z racji tego, że to UK jest bardzo dużo freewarowych dobrej jakości lotnisk od UK2000, więc również polecam.
Mają też dość spory wybór jeśli chodzi o samoloty - najbardziej popularne czyli 737, A320, Dash-8 i sporo innych.
Mają też dość ciekawe projekty (jakby sublinie), a mianowicie:
- Nordic Sky, gdzie latasz po Norwegii i okolicach w Dash-8 albo Do228.
- Highland Connect - latasz po Szkocji w mniejszych samolotach (DHC-6, B1900D, JS41)
No i mają też sporo doświadczonych osób jak i akademię w której można się podszkolić czy sprawdzić swoje umiejętności pod okiem instruktorów, którzy mają nalatane często ponad 1000 godzin.
Z minusów mało lotów po Polsce i potrzeba wylatania parunastu godzin, żeby dostać "większe" samoloty - jeśli dobrze pamiętam to dopiero od 15 godzin nalotu jest dostępny 738 i A320, ale dostępny jest jeszcze 737-700 w najniższej klasie (ma się to zmienić do końca roku)
#fsx #p3d #flightsimulator
nie mówię, że już chcę latać w wirtualnej linii, ale na co się przygotować itp.
vasFMC, checklisty dla samolotu, ogarnięcie lotnisk (charty) co jeszcze potrzeba?