Wpis z mikrobloga

List #34

Adrian, 27, Wrocław



Na początku oświadczam, że jestem karłem (171 cm) a fikołki wykonuję tylko odpłatnie. Nie jestem także wypokowym programistą ani dyrektorem banku.

Ciepłolubny, słowny, wolący pracować mądrze niż ciężko, interesowny oportunista. Trochę przylepa, lubi mizianie po pępku. Ulubieniec kotów i trochę kota przypominający -

typ szwędacza który nie widzi nic dziwnego w wybraniu się wcześnie rano pociągiem na jakieś zadupie i przespacerowanie kilkudziesięciu kilometrów po okolicznych polach i lasach,

w kontaktach towarzyskich typowo koci - sam przychodzę kiedy mam na to ochotę i nie lubię głaskania na siłę. Lubię też kręcić się w pobliżu gdy dzieje się coś ciekawego.

Ulubieniec wszystkiego co stare, zakurzone, zniszczone i opuszczone. Miłośnik (szczególnie wojennej) historii Wrocławia oraz wszelkich pierwszo i drugowojennych fortyfikacji.

Od wizyty w ekskluzywnej restauracji wolę rozpalić grilla na dachu opuszczonej fabryki, co nie znaczy że nie lubię od czasu do czasu zaserwować odrobiny szyku i blichtru.

Uwielbiam jeść, co sprawia mi tym większą frajdę, że nie wpływa na moją wagę. Brylująca w kuchni Mirabelka szybko trafiłaby przez żołądek do serca.

Dla każdego znajdę dobre słowo, choć sprowadzanie ludzi na ziemię sprawia mi podejrzanie silną satysfakcję. Z opisu to będzie na tyle, resztę odkryjecie sobie same.

Preferowana kobieta ciepła, domowa, o dużym serduchu. Zapraszam do kontaktu.


Jakieś chętne kandydatki? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Mamy też zdjęcia, ale nie zostaną opublikowane bez zgody uczestnika :)
Proszę zgłaszać się pod postem w komentarzach.

Jeśli nie wiecie o co chodzi przeczytajcie TEN POST
Nowa edycja po opublikowaniu wszystkich listów z tej edycji.

#mirekszukazony #zwiazki #ogloszenie #wykopowezabawy #zapraszamy #podajdalej #milosc #ogloszenie #takietam #podrywajzwykopem #randkujzwykopem #wroclaw
kopek - List #34

 Adrian, 27, Wrocław
 
 Na początku oświadczam, że jestem karłem ...