Wpis z mikrobloga

Oj jak kisnę z wykopowych "ekspertów" xD Ten wpis dotyczy tego wątku:
http://www.wykop.pl/wpis/21785821/drogie-wykopki-pamietajcie-zawsze-placcie-za-wszys/ autora @flito

Zacznijmy od rzeczy prostych:
- Mirosław zapłacił za usługę przedstawioną na fotkach na booking. W danej cenie oczekiwał schludnego pokoju, działającej klimy, obsługi mówiącej po angielsku i będącą na jego skinienie. Hotel sam ustalił ceny, nie był to błąd w systemie - Mirek zapłacił 100% ceny (nie tak jak #!$%@? tutaj zamawiające chinskie gowna za $0,01 bo błąd w cenie hehehe). Na miejscu zastaje standard w #!$%@? gorszy, z badziewną obsługą, #!$%@? żarciem i Bóg wie czym jeszcze. Stara się na miejscu doprowadzić do rozwiązania sporu, hotel go olewa (bo już ma kaskę w kieszeni - #januszebiznesu ). Potem Mirosław pisze maila z reklamacja do hotelu - brak odzewu. Ostatecznie zgłasza się do wystawcy karty i wszczyna procedurę chargeback. Jak waszym zdaniem miał się zachować Mirek, żeby nie być "złodziejem", "cebulakiem", "polaczkiem"?? Komentarze "hehe ocena 4,8, powinien wiedzieć czym to grozi" brzmią jak "hehe, ta dziewczyna ubiera się jak ladacznica to nic dziwnego, że ją zgwałcili xD".

Sprawy "trudniejsze" (a niektórych już przerastające) - mityczny CHARGEBACK
Poruszałem tę kwestię już w tym znalezisku:
http://www.wykop.pl/link/3376585/jak-dojechac-janusza-z-allegro-kontynuacja-wpisu-z-mikrobloga-sprzed-miesiaca/

Zajrzyjmy zatem np. na stronkę mbanku, gdzie znajdziemy opis "chargeback od kuchni":

Po otrzymaniu wiadomości chargeback akceptant ma określony w regulacjach organizacji płatniczej czas na udowodnienie, że pierwotne obciążenie karty było zasadne. Zależnie od kodu wprowadzonego chargebacku, różne są obowiązki związane z odrzuceniem żądań reklamacji. Dla niektórych kodów chargebacku wystarczy informacja np. o sprawdzeniu stanu gotówki i rozliczeniu bankomatu, do innych należy załączyć np. podpisany przez klienta wydruk z terminala lub dokumentację uzasadniającą np. obciążenie klienta przez wypożyczalnię samochodów za mandat.

Jeśli akceptant podtrzymuje swoją decyzję – musi przesłać tzw. reprezentację, czyli wiadomość o ponownym rozliczenie transakcji. Do wiadomości załącza dokumenty lub wyjaśnienia, niezbędne do wykazania jej zasadności. W takim przypadku, po przeanalizowaniu przesłanych argumentów, bank (wydawca karty) podejmuje decyzję o zakończeniu procesu reklamacyjnego lub o jego kontynuowaniu jeżeli nie zostały spełnione wymogi merytoryczne lub formalne.

Jeśli akceptant nie prześle reprezentacji w określonym terminie oznacza to, że akceptuje reklamację i proces reklamacji kończony jest z wynikiem pozytywnym.


#!$%@?, przestańce wypisywać tu brednie o sądach, bo hotel akceptując liczne regulaminy - bookingu, firmy obsługującej płatności podpisał kwity, w których zgadza się na przeprowadzanie różnych procedur w przypadku cięcia w #!$%@?. Nie dopilnował terminów to śmierć frajerom. To tak jakbyście reklamowali "z ustawy" popsute buty, sklep by nie odpowiedział, dostalibyście zwrot - mielibyście wtedy podstawy, żeby obawiać się POZWU???? XD XD

Aha, żeby kogoś pozwać, musisz znać jego adres zameldowania - jak myślicie, skąd hotel ma wziąć taką informację? Dla ułatwienia dodam, że w paszporcie nie ma takiej informacji. Hotel napisze do VISY - plis, dajcie mi namiary, chcemy sądzić się o 3 tys. zł, a jak przegramy (pewne na 99,9999% skoro maja #!$%@? na wszystkie pisma i bank uznał stronę Mirka) to za koszty sądowe + dojazdy (a może "doloty"?) zapłacimy 3x tyle.

A co do "bazy zakazanych klientów" to nawet szkoda strzępić ryja xD tak, mają mirka w bazie, już nigdzie nie będzie mógł nocować - szkoda, że Booking w swoich umowach zakazuje takich praktyk (no chyba, że jesteś terrorystą) - z resztą, gdyby taka baza istniała, to sądzę, że podstawy aby kogoś tam wpisać brzmiałyby "zesrał się na dywan", "pobił portiera", "zabił prostytuke i nie zrzucił jej z klifu" a nie "hehe nie odpisaliśmy na pismo i nas VISA #!$%@?ła w dupke xD"

NA SERIO - JAK POWINIEN SIĘ ZACHOWAĆ MIREK, PO TYM JAK PRZYJECHAŁ DO HOTELU I WIDZI, ŻE ZROBILI GO W #!$%@? NA 3 TYSIĄCE ZŁOTYCH (DLA NIEKTÓRYCH MOŻE TO BYĆ WIĘCEJ NIŻ 1 LUB 2 MIESIĄCE PRACY!). DODATKOWO #!$%@? GO NA URLOPIE, NA KTÓRY CZEKAŁ CAŁY ROK? CO POWINIEN WG WAS ZROBIĆ??

#afera #cebuladeals #wakacje #chargeback #banki #grecja #rhodos #mastercard #tmobileuslugibankowedostarczaneprzezaliorbank #chargeback #tmobileuslugibankowe #wakacje
#cebuladeals
komentarze - Oj jak kisnę z wykopowych "ekspertów" xD Ten wpis dotyczy tego wątku:
h...

źródło: comment_HHoRnEMDtRo4lCWs2LMVuIIWEkbRhitT.jpg

Pobierz
  • 49
  • Odpowiedz
@komentarze: Też tego nie rozumiem. Jeśli to co dostałeś w znacznym stopniu różni się od tego co obiecywali, to dla mnie jest zupełnie normalne żeby tak postąpić. I to że hotel miał 4.8 nie ma żadnego znaczenia.

Śmieszne, bo nikt nie wytknął tego że hotel naciąga klientów dając fajne zdjęcia i opisy, a w praktyce mocno średnio.
Hotel dostanie kilka chargebacków na ryj to może przestaną robić klientów w #!$%@?.
  • Odpowiedz
@v3637k4: Ja to zrozumiałem tak: "Polacy, egzekwujcie swoje prawa i nie dajcie się zrobić w #!$%@?". Oczywiście sposób napisania wygląda bardziej na chwalenie się, ale sens merytoryczny nawiązuje do tego żeby walczyć o swoje. To hotel ma pilnować swoich interesów, a nie klient.
  • Odpowiedz
@v3637k4: NIE OSZUKAŁEM SYSTEMU. Zamówiłem usługę. Była beznadziejna. Dokonałem normalnej reklamacji mailowej która odbiła się jak piłeczka pingpongowa. To co miałem zrobić?
  • Odpowiedz
@v3637k4: wyślij też mój do allegro i do episkopatu:
http://www.wykop.pl/link/3376585/jak-dojechac-janusza-z-allegro-kontynuacja-wpisu-z-mikrobloga-sprzed-miesiaca/

Booking ma w #!$%@? nieuczciwych hotelarzy, bo tylko psują im markę. Nie powiesz znajomym "Hotel the ocean blue #!$%@? mi wyjazd" tylko padnie pytanie "a gdzie szukałeś hotelu? - na bookingu - aa to sam nie skorzystam".

Booking #!$%@?ł hotel ze swojej oferty, myślisz, że przejmą się Twoim donosem?
  • Odpowiedz
@flito: W tekście nie ma, że byłeś gdzieś na wakacjach, nie podobał Ci się hotel/broker i udało Ci się odzyskać koszt pobytu.
Za to jest #cebuladeals i porada, żeby zapłacić kartą, pościemniać, i pobawić za darmo. To wskazuje, że zrobiłeś "deal" w złej wierze.
  • Odpowiedz
@MichaelT128: skopiowalem od OPa
@v3637k4: nie zesraj się, to tak jakbyś zarzucał Jaśkowi Meli że specjalnie łapy pchał do transformatora, żeby potem na biegun iść. Jeden i drugi wykorzystali swoje prawa, bo do #!$%@? nędzy żyjemy w cywilizowanej Europie i pewne standardy obowiązują jednak - czy to chodzi o oznakowanie i zamykanie transfromatora czy o świadczenie usług i dokonywanie za nie płatności xD
  • Odpowiedz
@komentarze: zablokowac dawno powinni. Przeciez ten hotel ma tak fatalne opinie, ze albo slepy albo masochista go zarezerwuje ... i gdzie info, ze 4 gwiazdki? Gwiazdki booking to nie oficjalne gwiazdki standardu jaki jest w Europie stosowany w Hiltonach itp. Beka bo gosc placi wielka kase za takie gowno. Fart wielki, ze uznali chargeback
  • Odpowiedz