Wpis z mikrobloga

Jak pech to pech ;_;
Kupiłem miesiąc wcześniej bilety na pociąg żeby mieć dobre miejsca, najpierw się okazało że się zepsuł i postawili inny, krótszy i dużo gorszy więc nie dość że standard niższy to miejsc brakuje O.o dość słabo bo trasa długa, ponad 5h, wystartował opóźniony, w międzyczasie udało się jakieś miejsca dorwać, to w pół trasy się zatrzymał w szczerym polu bo w coś wjechał i tak stoi 2h :/
Siedzimy, opóźnienie rośnie, grzanie wyłączyli, jedzenia picia nie ma... No masakra, idzie jakieś odszkodowanie za tę farsę dostać, czy w Polsce jak w lesie? Intercity jbc

#pytanie #pytaniedoeksperta #pkp #kolej #prawo
  • 19
@Nataniel_PL Przy opóźnieniu większym niż 120 minut możesz domagać się zwrotu 50% ceny biletu. Jeżeli kogoś potrąciliście to poczekacie trochę na prokuratora i komisję. Jak będzie możliwość to was przesadzą.
@Fidelis @Nataniel_PL tak czy siak warto pójść do konduktora po papierek że pociąg był opóźniony i jeżeli miałeś bilet z miejscówką w wagonie x a takiego nie było w składzie i musiałeś jechać stojąc, lub mając bilet na 1 klasę musiałeś z braku miejsc jechać w 2, to na twoją prośbę załoga pociągu też powinna wydać Ci odpowiednie potwierdzenie.
@Nataniel_PL powodzenia qmplu, może teraz jak da radę dowiozą Wam jakiś poczęstunek. Do konduktora radzę się wybrać jak już ruszycie, póki co mają pewnie ważniejsze sprawy.
@Nataniel_PL sprawdziłem w dostępnych mi źródłach że rozjechaliście stadko dzików, uszkodzeniu uległa lokomotywa. Dobrze że już jedziecie. Dla pocieszenia powiem Ci ze pociąg na który czekam ma 170 minut opóźnienia. Szybkiego i bezpiecznego dotarcia do domu!
@dfgg: @Andczej: @swen111: @Fidelis: z racji tego, że obsługa tego połączenia była na naprawdę oburzającym poziomie, napisałem niemałe wypracowanie opisując wszystko co było nie tak w formularzu reklamacji na stronie Intercity. Dostałem automatycznie wygenerowany PDF z treścią mojej reklamacji, numerem, datą i resztą danych. To było 19 listopada, od tego czasu nie dostałem absolutnie żadnej odpowiedzi, nawet nie wiem czy ktokolwiek moje wypociny przeczytał. Na odpowiedź mają 30
@Nataniel_PL: Reklamacja została uznana. Wyślij meila do reklamacje@intercity.pl oraz na pasazer@utk.gov.pl wraz ze wszystkimi informacjami na temat reklamacji i czekaj na potwierdzenie uznania. Najlepiej jednego meila w oba miejsca. UTK szybko to załatwi.