Wpis z mikrobloga

Na około 1.5 miesiąca przed końcem okresu gwarancyjnego zrypała mi się pompka w chłodzeniu wodnym AIO od Corsair.
H100i bo o nim mowa, napisałem ticket do Corsaira bezpośrednio by nie bawić się w niepotrzebne pieprzenie się z x-kom które znalazło by zaraz 1000 tysięcy powodów by nie przyjmować mojej reklamacji.
Corsair przyjął z miejsca moje RMA i wysyła mi nowe chłodzenie. H100i GTX v2, bo H100i już nie produkują.

Dziękuję Pan Corsair.

#pcmasterrace #serwispc #komputery #corsair
A.....h - Na około 1.5 miesiąca przed końcem okresu gwarancyjnego zrypała mi się pomp...

źródło: comment_JEvmOf3V2kbTSGHK6M5RrVgKFDznwpxV.jpg

Pobierz
  • 30
  • Odpowiedz
@AmonGoeth: Takie pytanie, jak składasz RMA bezpośrednio do producenta to wystarczy np. Faktura Vat czy coś jeszcze trzeba im przesłać na potwierdzenie ?
  • Odpowiedz
@AmonGoeth: bardziej mi chodziło co jest wymagane i czy trzeba wymieniać płyn. Bo jakoś nigdy nie wiedziałem czy wystarczy samo chłodzenie na procka i wiatraki do niego dołączone czy trzeba się jeszcze jakoś bawić.
  • Odpowiedz