Wpis z mikrobloga

@gmm2005: chłopcze, nie masz pojęcia o biznesie. Ty byś zrobił dobry tramwaj i co z tego? Z tego AMG nie kupisz. Teraz jako że tramwaje skrzypią, trzeba wymienić tory na inne ;) Z torami też coś popsują tak żeby potem trzeba było wymieniać trakcję. To jest wszystko biznesplan drogi Kolego.
  • Odpowiedz
@mroz3: @gmm2005:

Piszczy, bo sztywny zestaw kołowy na zakręcie ślizga się po powierzchni główki szyny i uderza/trze/szoruje/piszczy/wyje, bo dotyka raz jedną szynę, raz drugą. Wózek jedzie prosto, tory idą po łuku. Wózek atakuje zakręt w linii prostej i najbardziej to czuć na 1. osi (atakującej). Tyle w temacie, maksymalnie to upraszczając.

I nie ma tutaj nic do tego Pesa, chociaż sam jej nie pochwalam, to nie próbujmy #!$%@?ć im na
  • Odpowiedz
@bugg Ogólnie na kolei stosuje się czop skrętu ale wtedy nie jest niskopodłogowo a to najprostrze najlepsze rozwiązanie. Czop to mocowanie wózka do dna pudła wagonu, wózki wtedy się swobodnie obracają. Jeździłem tramem w Krakowie i nic nie skrzypiało...
  • Odpowiedz