Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki, jak mieliście pierwsze jazdy to z czym mieliście największy problem? Pytam, bo nie wiem, czy jestem #!$%@? czy takie błędy to normalność :P #prawojazdy

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( http://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
Po co to?
Dzięki temu narzędziu możesz dodać wpis pozostając anonimowym.
  • 17
@AnonimoweMirkoWyznania: z wymuszaniem pierwszeństwa :D zdarzyło się ze dwa razy, że tylko uprzejmość innego uczestnika ruchu drogowego ratowała mnie przed stłuczką,
bardziej już miałem problem z mamą, która (mimo że ma wadę wzroku uniemożliwiającą ocenę odległości, lvl wtedy 46-49, nigdy nie siedziała za kierownicą, ani tym bardziej nie znała przepisów ruchu drogowego) uważała, że sam nie dam sobie rady i się zabiję na drodze i potrzebna mi jej obecność i uwagi
@AnonimoweMirkoWyznania: Sprzęgło, próby delikatnego ruszania i hamowania, brak wyczucia co do tego, czy nie jadę za bardzo po środku jezdni. Za to wsteczny, biegi i kierownica opanowane od razu niemal. :) Mój niebieski w roli nauczyciela wbił mi do głowy, że żadne błędy nie są głupie i że mam się nie wstydzić, ani nie stresować, bo nie jestem zawodowcem, a dopiero się uczę. Tobie też polecam ten styl życia. (nauki ;))
@czerwonemaki: Nie przed każdym jest ustąp - raz blond w SUV white BMW by mi sypnęła hajsiwem z OC jakbym nie był tego dnia taki miły, na niektórych rondach jest ciągła linia, że jak auto w tym miejscu jest na lewym pasie to nie może na prawy zjechać, żeby uniknąć sytuacji, że on jest na lewym, nagle zjeżdża na prawy i wtedy ciężko udowodnić, bo w teorii miał pierwszeństwo, ale przecież
T.....2 - @czerwonemaki: Nie przed każdym jest ustąp - raz blond w SUV white BMW by m...

źródło: comment_CPai3DZlnfICZXdqPp2jOB11HtJp9LK0.jpg

Pobierz
OP (zapomniałem kodu) : No właśnie głównie mam problemy ze sprzęgłem, nie wiem kiedy puścić, kiedy trzymać. Teraz może trochę lepiej opanowuję, ale np. przy skręcie nie wiem, w którym momencie mam je puścić. Dzisiaj ogarnąłem, że chyba na 1 i 2 biegu hamulec trzeba razem ze sprzęgłem wcisnąć, a 3 i powyżej nie (chyba :P) I jak skręcam to muszę pilnować, czy dostatecznie skręca i jednocześnie uważać, by nie wyjechać za