Wpis z mikrobloga

Mirki, dużo osób zachwyca się tutaj No Man's Sky, a czy ktoś kojarzy Colobot? Podbijanie obcych planet, ich kolonizacja, walka z nieprzyjaznym klimatem oraz wrogimi formami życia, poszukiwanie nowej Ziemi i, co najważniejsze, podstawy programowania? Ile to człowiek spędził czasu doskonaląc kod nakazujący wyprodukowanej przez siebie maszynie użycie radaru w celu znalezienia rudy żelaza, zaniesienie jej do huty, poczekanie na gotowy produkt a następnie odstawienie do magazynu. To były czasy, człowiek czuł się jak Hackerman #pdk ( ͡° ͜ʖ ͡°) #gry #nomanssky #colobot #staregry
Pirooz - Mirki, dużo osób zachwyca się tutaj No Man's Sky, a czy ktoś kojarzy Colobot...

źródło: comment_5fZq5pHdpxWXKFxkLNO94MntW3GesJDg.jpg

Pobierz
  • 38
@Pirooz: Właśnie jedno mnie zastanawiało co do Colobota (jako że z programowania jestem zielony). To serio były jakieś postawy programowania czy to był pic na wodę i to tylko tak ładnie wyglądało?
@ludi889: Zapożyczone z recenzji na gry-online.pl "gra nie należy do najłatwiejszych i przynajmniej w początkowym stadium, kiedy to dopiero zapoznajemy się z realiami rządzącymi pracą z językami C i Javą, może nawet w pewien sposób odrzucać." ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Pirooz: Za Colobota zawsze plusik, pamiętam jak programowałem latające chywytaki żeby jak mają niską energię to leciały do najbliższego czardżera i wracały do (hehe) roboty, przy tym jeszcze informując co się dzieje. I brakowało mi że nie szło policzyć zużycia paliwa na dystans i trzeba było tak na oko mierzyć. Potem mój kod wrzuciłem na githuba, zainteresował się nim Quatar Airlines i użyli go do optymalizacji swojej sieci połączeń lotniczych. No
@markedone: teraz w każdej dziedzinie przydaje się programowanie :P W szczególności gdzie masz pewien większy zbiór danych do przetworzenia :P