Wpis z mikrobloga

czy jest ktoś kto może mi wyjaśnić co się dzieje u mnie z netem? Czemu nawet przy połączeniu z ruterem(?) mam packet lossy? Gdy dołączam do gry w cs to na ten moment za każdym razem rozłącza mnie z teamspeak, na dwóch komputerach, oraz sporadycznie w innych losowych momentach, czasem raz na godzinę-dwie, czasem co 1-3 minuty. Dzieje się to często wieczorami, najczęściej widać to w #csgo jak wywala mi packet lossy, przy sprawdzaniu internetu programem WinMTR większości stron poza google/youtube itp mam zawsze około 8% loss, na 3 komputerach z systemami 7/8.1/10. Po kablu, wifi, nie ma różnicy. co najgorsze dzieje się to w losowych momentach, ciężko to złapać na jakichś pewnych wykresach na których będzie widać dokładnie problem. Aż sam zaczynam się zastanawiać, czy to nie problem z samym programem WinMTR, gdyż ten zawsze pokazuje na wszystkich kompach podobne lossy, testowane na wersjach 32/64. w CS:GO występuje to w pewnych przedziałach czasowych na wszystkich komputerach, np. godzina 10-16 jest stabilne 0% loss, godzina 17-18 12%, 18-19 2% itp. Oczywiście jak ostatnio dzwoniłem do orange z tym problemem to "no właśnie pinkuje pana ruter, u mnie działa." coś tam pomieszał mi w ruterze, no ale wtedy zbiegło się z tym, że i mi pokazywało 0% loss w cs. Czy program WinMTR pokazuje mi "prawidłowy odczyt", i na podstawie tego mam męczyć tych geniuszy z #orange by mi to załatali?

na zdjęciu odczyt przed chwilą zrobiony na laptopie po wifi, na stacjonarnym wyglądał tak samo. CS:GO ma teraz stabilne 0%...

a i jeszcze do tego, gdy stawiam serwer na swoim sprzęcie ludzie łączą się do mnie przez Frankfurt, Amsterdam... ja mieszkam w warszawie, ludzie również z Warszawy, czy Krakowa, Wrocławia wszyscy ping około 100ms

#komputery #internet #orange #pomocy @OrangeEkspert
Madin5 - czy jest ktoś kto może mi wyjaśnić co się dzieje u mnie z netem? Czemu nawet...

źródło: comment_HjVIzZetG8LIYLjKXHZz5RsY5HZUkbzU.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
@OrangeEkspert: stacjonarny.
Problem występuje na odcinku telia.net nie jestem jedyny, który ma z tym problem. Nawet na waszym forum ludzie zgłaszają już od lat problem na tym odcinku
http://www.orange.pl/fid,4002278347,id,3496500001,title,weze-telia-net,forumthread.html?pageNo=1
http://www.orange.pl/fid,4002278347,id,3451500002,title,podwyzszony-ping-w-grze-i-pakiety-gubione-w-trasie-telia-net-,forumthread.html

Mój wczorajszy test wyglądał tak:

Tracing route to 185.25.180.51 over a maximum of 30 hops

0 MartinPC [10.0.0.30]
1 COMTREND [10.0.0.1]
2 war-bg2.idsl.tpnet.pl [83.1.4.30]
3 war-r2.tpnet.pl [80.50.156.149]
4 war-r1.tpnet.pl [194.204.175.61]
5 war-b2-link.telia.net [213.248.89.85]
6 hbg-bb4-link.telia.net [213.155.131.208]
7 s-bb4-link.telia.net [62.115.142.165]
8 s-b5-link.telia.net
  • Odpowiedz
@Madin5: Jeśli chcesz abyśmy sprawdzili indywidualne parametry techniczne łącza na którym posiadasz usługę skontaktuj się z nami pod numerem 510 100 100 lub prześlij zgłoszenie przez Mój Orange: http://oran.ge/1VS1AmI . Problem związany z węzłem Telia.net jest nam znany. Sprawę przekazaliśmy do dalszej weryfikacji. W chwili obecnej cały czas trwają prace nad poprawą jakości połączeń międzynarodowych w Europie północnej i wschodniej.
  • Odpowiedz