Wpis z mikrobloga

Mirki

Na co się zdecydować?

Składam podania na Politechnikę Lubelską - ( podania tutaj już złożone )

- Mechatronika
- Technologia Energii Odnawialnych

Politechnikę Świętokrzyską ( będę się rekrutować po wynikach matur, nie wiem jeszcze w jakiej kolejności )

- Inżynieria danych
- Telekomunikacja i elektronika
- Geologia Inżynierska

Myślę jeszcze nad Uniwerystetem Rolniczym w Krakowie i również Technologią Energii Odnawialnych. Gdzie lepiej owy kierunek wybrać? Politechnika czy Rolniczy? Co byłoby dla mnie lepsze jeśli chodzi o ten kierunek?
W tym roku uruchomiono tam też kierunek Inżyniera Biosystemów gdzie jedna ze specjalizacji to Mechatronika - niby fajne się wydaje ale chemia na pewno byłaby sporym wyzwaniem, biorąc pod uwagę moją wiedzę z tego zakresu.

Żeby siebie nieco określić, to jestem po Technikum Informatycznym, jako rozszerzenie zdawałem geografię bo najzwyczajniej w świecie nieco się tym interesowałem i to lubię. Dodatkowo jestem sporym geekiem i hobbystycznie piszę o Androidzie. Programowanie to nie jest moja mocna strona, więc Infa nie wchodzi w grę, lubiłem z tego kierunku tylko webdev. Co daje największe perspektywy a no najgorsze? Co byście wybrali i dlaczego?

W Kielcach składam na 3 kierunki bo jest jedna opłata 85zł więc why not.

#studbaza #krakow #lublin #kielce #kiciochpyta
  • 29
@SquashPL: Inżynierię danych i telekomunikacje odradzam ciężko będzie ze znalezieniem pracy lub marnie płatna. Bierz mechatronikę sporo pracy jest jako operator cnc lub programista cnc w kraju tylko trzeba znać rysunek techniczny. Odradzam pśk jedna z gorszych uczelni ww polsce
@musol: na studiach Mechatronicznych uczą coś z tego zakresu? Bo przechodziło mi przez myśl żeby zrobić sobie kurs jeśli chodzi o operatora CNC i to byłoby super połączenie w takim razie.
@SquashPL a może geografia lub geologia na UJ? Te dwa instytuty zaraz się połączą w jeden nowy wydział, geologia otwiera niedługo nowy budynek, no i Kraków to Kraków.