Wpis z mikrobloga

Miraski, ratunku!
Właśnie odebrałem od mechanika moją kochaną Celinkę i okazało się, że zakres niezbędnych prac przekracza 4k, a chodzi o hamulce, zawieszenie i pierścienie na tłokach. Stwierdziłem, że to pierdzielę, zrobię przynajmniej zawiechę i hamulce sam, za połowę tej kwoty. Niedawno wydałem 900zl na ubezpieczenie, potem 800zl na nowe opony, 800 na felgi i kurde, nie sprzedam, będę robił!
Poprzedni mechanik źle zamontował mi sprężyny obniżające, przez co niemal całe zawieszenie poszło się kochać. Inny mechanik źle założył mi osłony gumowe na przeguby i jeden się zatarł. Inny wymienił mi uszczelniacze zaworowe, a auto nadal pali olej, bo do wymiany są pierścienie. Inny #!$%@?ł mi lakier. Mam już tego dość. Od dziś robię wszystko sam!
I tutaj prośba do Was. Czy macie może garaż lub wiatę, najlepiej z dostępem do prądu, gdzie mógłbym na spokojnie wszystko rozłożyć, wymienić, wyczyścić i na luzie ponaprawiać? Jestem początkującym mechanikiem, więc potrzebuję takiego miejsca na dłużej, np. miesiąc lub więcej. Wynagrodzenie do dogadania, żywa gotówka, forma płynna, płody rolne, usługi IT, co wolicie.
Po prostu mam już dość i chcę się zająć autem sam, a nie mam warunków.

#projektwroclawscymechanicy #celica #wroclaw
  • 14
@10paszonow: szkoda że bujałeś się po januszach, bo celika to wyjątkowe auto i mnie to zabolało że tak Ci #!$%@?.
Jakbym miał garaż do od razu byś dostał i jeszcze sam bym pomógł dłubać :D

Ile Ci tego oleju pali?
@10paszonow: Możesz olać robienie tego na jakiś dłuższy czas. Mam Carine E z 93 roku i tyle samo pali od 8 lat jak brat zagotował silnik. Niestety ale szlif tłoków i nowe pierścienie to kosztowna robota.
Teraz mam Motula 6100 10w40.


@10paszonow: Pytałem co było lane również wcześniej. A wiesz, że niestosowanie pełnego syntetyka mogło przyczynić się do żłopania oleju przez silnik?