Mirki, sprawa jest. Kupiłem przez neta monitor za sporo kasy, dzisiaj dojechał i jest martwy piksel. Towar rozpakowałem, podłączyłem. Czy w takim przypadku mogę odstąpić od umowy, tzn. odesłać towar w ciągu 14 dni? Czy jak go rozpakowałem, podłączyłem to zostaje mi niezgodność towaru z umową i ewentualna reklamacja?
@Spocony_w_lodowce: Mireczku, wg polskiego prawa jeśli kupiłeś coś w Internetach możesz odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w ciagu tych 14 dni:) wiec bez problemu. Mało tego - na stronie sprzedawcy powinien być formularz zwrotu. Serio - zero spiny.
@zunzun: @Amfidiusz: Tak, ale czytalem ze sa z tym przeboje rozne. Towar musi byc w stanie niepogorsoznym i bardzo czesto cos w sklepach wymyslaja zeby odrzucic. Sam nie wiem, niby tylko jeden martwy piksel ale drazni.
@zunzun: inny, ale to nie ma w sumei znaczenia jaki, bo czytalem historie chyba o wsysktich duzych sklepach, jakie przeboje potrafia sie odwalac w zwiazku ze zwrotem czy reklamacja, a nie chce sie bojowac przez kilka miesiecy bo nie mam na to czsau i nerwow.
@Spocony_w_lodowce: bez podawania przyczyny możesz mów że zmieniłeś zdanie ale to ty bulisz za kuriera. zależnie od producenta monitor do 2-3 ded pikseli nie jest uznawany za zepsuty.
@besiege: A orientujesz się może, czy tworzenie się nowych, ewentualne pogłebianie wady jest niezależne od już istniejących? Bo jak miałby zostać ten jeden to ch** jakoś to bym przetrawił, ale boje się że zacznie się cała matryca zaraz sypać.
@besiege: a czy przy zwrocie musi być wszystko tak jak do mnie przyszło? Pytam bo wywaliłem folie od kabla HDMI i nalepke z monitora z klasą energetyczną...
@Spocony_w_lodowce: sieciówki się nie burzą, januszosklepy potrącają do 10%. przeczytaj regulamin odnośnie zwrotów w sklepie. i mimo że regulamin może straszyć za wyrzuconą nalepke i folie w sieciówkach się nie dowalą a w januszosklepach to raczej się dowalą.
#pytanie #pytaniedoeksperta