Wpis z mikrobloga

Mam taka o to umowę niby #wynajem #poznan #pytaniedoeksperta i wygląda legitnie a mieszkanie chyba bez czynszowe bo to jednorodzinny?(niby nr dowodu wpisane nasze podpisy ale nie znam się) czy koleś jeśli ma określone ze chce tylko do łapy kasę i nie daje żadnych pokwitowan płaci podatki? Musze mieć na niego haka bo za kawałek szarej(niby białej) lekko wytartej sciany rząda po malowania całej ściany tzn pewnie pokoju, prace robotników itp itp i wtedy myslalam ze się mogę pożegnać z cala moja kaucją o kwocie 650zl pewnie cos jeszcze do tego wymyśli a się wyprowadzam w czerwcu ( gdzie np zona jego mówiła na początku ze kupie farbę za 50zl i styknie ale jednak nie) #prawo #pytanie #najemca
karolajjnn - Mam taka o to umowę niby #wynajem #poznan #pytaniedoeksperta i wygląda l...

źródło: comment_UJ9s3TpBcJjL9wDaCKcv7h0Wp7KICJ9E.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • 1
@bsystem: sok mi się rozprysl we wrześniu umylam ścianę ale widać lekki prześwit poprzedniej warstwy moim zdaniem to nic, gdzie sprzątaczka myślała ze to grzyb O.o Normalnie tego nie widać ehm
  • Odpowiedz
  • 0
@bsystem: jep zadupie ever dokładnie Świerczewo i chce spieprzac stad od listopada ale nie mialam jak ehm najgorsze mieszkanie :) raz nawet prrzyjezdzam po świętach a tam mój pokój otwarty i okna cale otwarte a spoko ciul ze zamknięte na klucz były drzwi
  • Odpowiedz
@karolajjnn:
Nawet jak nie daje pokwitowań do podatki może płacić. Więc tu nie masz pewności.
Zgodnie z kodeksem nawet jak w umowie masz, że masz oddać pokój/mieszkanie w stanie nie gorszym niż był wcześniej, to szkody wynikające z normalnego użytkowania mogą powstać i właścicielowi nic do tego.
Pobrudzenie ściany nie łapie się niestety (z Twojej perspektywy) do takich szkód. Ale jest lepsza informacja: odmalowanie strat jest po Twojej stronie. Kup farbę,
  • Odpowiedz