Wpis z mikrobloga

@Tyrionek: LO to porażka. Na studiach ziomki po LO to tylko liczyć umieją(i to nie zawsze). Lepiej jakieś dobre technikum, zajebiście cie ukierunkuje, wtedy będziesz mógł iśc dalej, bądź porobić parę wartościowych szkoleń i trzepać kase w pracy. Np po informatyce. Sam jestem technikiem informatyki i nigdy bym nie poszedł do LO. Na studiach(jeśli się wybierasz) będzie Ci prościej.
@Tyrionek: Byłem w Komunikacyjnym na informatyce i uważam, że warto. Jednak najlepszy nauczyciel nie zastąpi zapału do nauki, więc jeśli chcesz coś osiągnąć po technikum to musisz być zawsze do przodu z programem. Inaczej będziesz umiał wszystkiego po trochu...

A wiesz jaki jest najgorszy minus technikum? Na naszym roku na jakieś 140 osób były 3 dziewczyny. Jedna na infie i dwie na logistyce i to takie 5/10 xD
@bez_plomienia rok więcej akurat mi dużej różnicy nie robi w przypadku technikum martwię się o maturę która zdam gorzej chodząc do technikum. W technikum musiałbym więcej uczyć się samodzielnie, w LO oczywiście też, ale jednak trochę mniej
@Tyrionek:

Powiem tak, byłem w technikum na budowie maszyn i na studiach. Teraz poszedłbym do LO bo i tak od 0 tłumaczą wszystko na na politechnice. Po za tym, technikum nie wkracza za bardzo w wiedzę akademicką przez wykastrowaną matmę.

Jeśli jesteś ambitny polecam sprawdzić jakie przedmioty kierunkowe ma technikum, kupić parę książek i na bieżąco coś przerabiać.

PW jak coś :)
@Tyrionek: Jeżeli technikum to tylko jakieś w miarę renomowane. Jeżeli poziom jest przeciętny to kompletnie nie warto tracić roku i lepiej wybrać liceum mat-fiz. W większości techników informatycznych nauczysz się niewiele, a do programowania to się zapewne całkiem zniechęcisz (jakie kwalifikacje może mieć ktoś, kto zamiast pracować w zawodzie i zarabiać 3-5x tyle co nauczyciel, decyduje się uczyć programowania w szkole?).