Wpis z mikrobloga

@BNoculak: 2.0 były w wersjach PD (pompowtryskiwacze) i CR (common-rail). Te pierwsze podobno sypały się strasznie, drugie są spoko (http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/wszystko-o-silniku-2-0-tdi/qkh6l). 2011 to już zapewne CR.
Zastanawiam się pomiędzy A4, V60 i ewentualnie Mondeo. Do A4 nigdy nie byłem przekonany, wiele jest opinii, że jest to model przereklamowany i za drogi w stosunku do możliwości. Z drugiej strony na pewno jest bardziej popularny od Volvo, więc zarówno z częściami jak i
@K69amil: tak mam już na common rail'u. Robię miesięcznie 3,5 - 4k km. Co do napraw, niestety robię już poza serwisem (chciałem wymieniać częściej olej niż Audi zaleca tj. co 30 k km, a ja wymieniam mniej więcej co 17 k - 20 k). Ceny w serwisie Audi kosmiczne, więc kupuję tam tylko filtry i do znajomego. Rozrząd też wcześniej wymieniłem, niż zaleca Audi bo przy 150 k. Koszt dosyć duży,
@K69amil: aha zapomniałem dodać, zero awaryjności praktycznie przy 240k wylatanych, tylko eksploatacyjne wymiany, klocki, tarcze, oleje, filtry no i rozrząd. Koło dwumasowe na razie też bez problemów. Co do porównania, to porównując z Passatem na plus dla Audi, niestety nie miałem okazji porównać z jakimś BMW bo to chyba najbardziej konkurująca jakością marka.