Wpis z mikrobloga

Mirki, pamiętacie http://www.wykop.pl/wpis/16818995/xkom-komputery-pcmasterrace-zakupy-podsumowanie-mo/ ?
Laptop właśnie wrócił z drugiej reklamacji, tym razem z tytułu rękojmi. Znowu nic nie zostało naprawione. #xkom uważa że laptop jest sprawny. Przy odbiorze, pokazałem ekspedientowi jak bardzo ten laptop jest sprawny. Na własnych oczach zobaczył spadki prędkości oraz ciągłe rozłączanie się dysku zewnętrznego - chyba bardzo się zdziwił i zaproponował by laptop wysłać trzeci raz, na co oczywiście się nie zgodziłem. Pokazałem również temu panu zdjęcie drugiej wady, czyli niewłaściwego podświetlenia ekranu, na co on rzekł że nie może sprawdzić ich autentyczności (w salonie jest za jasno by było to widać na ekranie laptopa). Skoro #xkom nie chce po dobroci, to niestety muszę iść do Miejskim Rzecznikiem Konsumentów. Odradzam kupowania czegokolwiek w tym nieuczciwym sklepie.
Poniżej załączam zdjęcie tej drugiej usterki

#xkom #pcmasterrace #afera #komputery #oszukujo
ly000 - Mirki, pamiętacie http://www.wykop.pl/wpis/16818995/xkom-komputery-pcmasterra...

źródło: comment_zK24rYrHhdcLoVSbLL8Vlp7TuiDagSRI.jpg

Pobierz
  • 40
@ly000: Ja na miejscu XKom bym przestał te laptopy sprzedawać bo prawie każdy ma z nimi jakieś problemy. Kumpel raz odsyłał bo dostał z niedziałającym dyskiem SSD ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@frack: Chodzi ci o ten konkretny model, czy Lenovo? Wiem, że Lenovo sprzedaje szajs, ale y50-70 to raczej wyższa półka (a przynajmniej takie sprawia wrażenie)
@AferaZaAfera: w tym salonie kierownik jest tak samo ogarnięty jak cała reszta. już z nim rozmawiałem.
@Ch-jogromPL: @Amarachi: laptop był wysyłany do serwisu Lenovo i nic nie zostało wykryte - prawdopodobnie na tej podstawie xkom również nic nie wykrył

Z doswiadczenia wiem, ze czasem na cala partie 80% mialo ten problem.

@Amarachi: na rynki zachodnie takie egzemplarze nie trafią. a jak jakiś trafi, to jest wymieniany od ręki.
@Amarachi: no ja wiaodmo sam bytm wiekszosc naprawil sobie, ale tu nie chodzi o to, kupilem nowy sprzet to ma byc na tip top i jak cos sie #!$%@? to oni musza sie tym martwic i naprawiac ( ͡° ͜ʖ ͡°)

tam sie kilka razy dales w #!$%@? zrobic prawde mowiac ze wyslali nie na to co trzeba, od reki ci to powinni byli od razu wymienic
@ly000: no to współczuję... gierki z gwarancją to strata czasu, staraj się wymienić na nową sztukę jak najszybciej, jak nie to wyślij kilka razy na gwarancję, jak nie naprawią to po którymś razie mają obowiązek zwrócić kasę/wymienić na nowy.