Wpis z mikrobloga

@svr_: to coś Ty zrobił?
Ja na przykład przez poprzednika miałem ucięty kabel zasilania podswietlenia tylnej blachy przy samej kostce.. :/ ze mu sie chcialo przez caly motocykl kabel wyciagac.. i po co..
@Stitch: No już tłumaczę zagadnienie. Odpalam maszynę po zimie i kierunki nie działają. Biere manual Haynessa robie testy typu czy napięcie kostka->masa jest, + ciągłość obwodu, jest. No to hayness mówi, że zewrzeć w kostce szar i biało-zielony jak się zaświęcą to do wymiany przekaźnik. Dziś przyszedł używany oryginalny=taki #!$%@? nie działa.
@svr_: a moze faktycznie przerywacz dal ducha? nie iwem jak w 600f, ale w 600rr przerywacz jest w kompie :v w ogole wszystko jest w tym motocyklu w komputerze meh.
@Stitch: Teraz jeszcze sprawdziłem, zwarłem w kostce i z lewej manetki oba działają plus tablica, z prawej manetki awaryjne plus tablica także, więc smaruje maila do sprzedawcy.
@svr_: Pociągnij no dodatkową masę do przerywacza i wszystko ruszy (w hondach masa to zielony przewód). To nie jest skomplikowany układ - tylko zasilanie po stacyjce, masa i wyjście na przełącznik, który zwiera ten przewód na odpowiednią stronę ( a tam sygnał idzie przez żarówkę i do masy). Jak zasilanie jest i żarówki świecą to nie ma innego wyjścia jak brak dobrej masy (a to często się zdarza po zimie)
@Xargo1: Żaden ze mnie elektryk to musze dopytać, normalnie kawałem miedzianego druta z punktu masowe do wtyczki zamiast zielonego? Na zielonym jest 12,5V
@svr_: Tak, dokładnie tak masz zrobić. Nie przejmuj się tym 12V - to po prostu napięcie, które nie może przepłynąć do masy, a pojawia się tam np. z żarówek pozycyjnych (bo ten zielony kabel trafia też tam). Mówiąc mniej po ludzku to podejrzewam, że żarówki pozycyjne podciągają Ci ten przewód do zasilania. Gdy pomiędzy punktem na ramie (albo lepiej pomiędzy klemą minusową akumulatora) dasz kawałek przewodu i połączysz go z /