Dlatego jest to nieporozumienie, bo zamiast "zabijania monków"(które było bardzo rzadkie, i prawie zawsze tylko w sytuacjach, kiedy blokowały przejście) mamy ten błąd, plus to co napisali(przeklejam, żeby mieli zasłużoną atencję):
@marahin: a skąd nagle ten pomysł z wskullem po zaatakowaniu monka? Kto na to narzekał? Z tego co mi wiadomo, skull za atak to kiepski pomysł (zostawianie summonów na respach potworów jako trap)
Już widzę jak lewica przejmie resort edukacji, ja, jako nauczyciel, będę musiał przynosić banana do szkoły i uczyć dzieci zakładania kondomów. "Dzisiaj drogie dzieci będziemy uczyć się zakładać prezerwatywy, a tego banana przyniosłem, bo nie staje mi na głodnego".
Coś się chyba popsuło, bo dostaliśmy dwa bugi w jednym:
1) Dostaje się white skulla za atakowanie summonów innych graczy - to chyba jakieś nieporozumienie jest.
2) Można targetować summony nawet na safe mode.
Zapraszam do dyskusji: http://forum.mirkots.gimb.us/viewtopic.php?f=3&t=184
Wideło: http://www.mp4upload.com/embed-037n3y1ql8x5.html
Przeczytaj changelog, to nowy dodatek do serwera :)
Dlatego jest to nieporozumienie, bo zamiast "zabijania monków"(które było bardzo rzadkie, i prawie zawsze tylko w sytuacjach, kiedy blokowały przejście) mamy ten błąd, plus to co napisali(przeklejam, żeby mieli zasłużoną atencję):
@peszmerd