Aktywne Wpisy
7XEN +105
To jest aż przykre jak ten portal upadł i to proszę państwa nie wina #logikarozowychpaskow czy jakieś patostreamy tylko jak zawsze wina #stulejacontent i #przegryw xD
Normalna sytuacja, aktualnie wokół was ktoś to też pewnie robi, jest to UWAGA codzienność w związkach, ale jako osoby, które nigdy w żadnym nie były jestem w stanie zrozumieć irytacje, że coś takiego się dzieje bez waszego udziału ( ͡° ͜ʖ ͡°
Normalna sytuacja, aktualnie wokół was ktoś to też pewnie robi, jest to UWAGA codzienność w związkach, ale jako osoby, które nigdy w żadnym nie były jestem w stanie zrozumieć irytacje, że coś takiego się dzieje bez waszego udziału ( ͡° ͜ʖ ͡°
WielkiNos +34
Eh co za czasy, że chłop zamiast podejść do kobiety i jej powiedzieć, że jest fajnie ubrana wali foto całemu autobusowi ludzi, wstawia na twittera i komentuje look do jakichś obcych chłopów.
#twitter #modadamska #przemysleniazdupy #logikaniebieskichpaskow
#twitter #modadamska #przemysleniazdupy #logikaniebieskichpaskow
I Mireczki zlekka sie zawiodlem na 3 czesci Arma. Przygode z ta seria skonczylem na cold war crysis takze do tej czesci bede porownywac.
Gre testowalem glownie z powodu edytora map, w 1 czesci byl (i jest nadal) aspektem, ktory zajmuje mi najwiecej czasu. Niestety w porownaniu do CWC gra posiada mala liczbe typow jednostek do osadzenia w grze. Nie liczac oczywiscie dlc z kilkoma helikopterami, jednak i z tym zostaje mocno w tyle. Podobnie liczba dostepnych map jest ograniczona do 2. Fizyka gry o ile jest bardzo fajna, tak niestety tez mocno miejscami kuleje. Siepanie w piechote z czolgu mija sie z celem, trafienie nawet metr od przeciwnika konczy sie.. Niczym. Pomijam fakt, ze w wiekszosci wypadkow nie mozna nawet poznac gdzie sie trafilo, brak jakiejkolwiek animacji trafienia/efektow czasteczkowych. Jedynie trafienie w gola ziemie daje zadowalajacy efekt. Waypointy i triggery jak chodzily do dupy, tak dalej nie dzialaja jak powinny ale to najmniejsza bolaczka. Gre testowalem na mapie z lotniskiem, udalo mi sie tam zniszczyc doslownie jeden budynek, reszta niezniszczalna ( w cwc kazdy moznabylo ubic) podobnie z helikopterami, w powietrzu jest ok, animacja wybuchu itp itd. Na ziemi wpakowalem 10 pociskow z czolgu i nawet sie nie zadymil.
W przypadku IA przeciwnikow no coz, glupi jak zawsze ale jednak cos do przodu.
Spodziewalem sie czegos wiecej po grze, ktorej pierwsza czesc z bogatszym edytorem wyszla 14 lat temu.
Nie mniej jest to wciaz bardzo dobry tytul, oprawa graficzna i dzwiekowa stoi na bardzo wysokim poziomie, wspomniana fizyka pociskow tez jest konkretnie dopracowana, ale dla osoby, ktora liczyla na cos wiecej od mozliwosci edycji pozostaje pewien niesmak
Tak! Jak to znalazłeś? :p
Baj de łej, Operation Flashpoint: Cold War Crysis, moja ulubiene "symulacja" pola walki, a to co w edytorze misji cudowałem to ja nawet nie xD
No chyba sobie żartujesz xD
Na wszystkie sposoby taj wpisywalem w Google xD
Dokładnie. Do tej pory ogrywam czasem i zawsze tak samo świetnie się przy tym bawię :p