Aktywne Wpisy
mieszkamzmamusia +44
#przegryw za kilka dni to już prawie będzie dwa lata jak jeżdżę w pyszne. Robota niezbyt poważna, bardziej dorywcza, bo jedzie jakiś pomarańczowy ludek rowerkiem czy to śnieg czy to deszcz i nierzadko rowerkiem po chodniku nielegalnie, więc sami wiecie. Mimo tego nie mam kompletnie żadnej motywacji żeby zmienić te prace, bo i tak zbytnio nie mam na co wydawać, a do tego uzbierało się jakaś tam poduszkę finansową, więc nie ma
Programista500plus +141
To jest niemożliwe, Donald nigdy by czegoś takiego nie zrobił! xD
#bekazlewactwa #bekazpo #heheszki #marsz #tusk
#bekazlewactwa #bekazpo #heheszki #marsz #tusk
Bo na wykładzie było o tym że ip w wersji 6 przejmuje obowiązki niektórych serwerów np loadbalansera
czy dobrze myśleże ładnie wsprało by grę, gdzie sieciowy jej aspekt był by rozwiazany przez nadawanie "klawiatur" na BC i każy klijent liczy całą grę? nie mamy wtedy serwera i wsyztko zdaje się prostrze
@wytrzzeszcz: nie żebym się coś mądrzył ale na pewno dobrze zrozumiałeś?
#grammarnazi
@FalseIdeas: nie jestem pewien czy dobrze, ogólnie to mu chodziło że sieć ma się zająć tym czym dziś serwrry niektóre, ale teraz to ja już nie wiem
I poczytaj o onlive, czyli granie w chmurze.
nie mniej mogę skakać, a wydajnego P2P nie zrobię
@wytrzzeszcz: no ale tak to dziala obecnie, CPU wyznacza trase dla pierwszego pakietu na podstawie tablicy routingu, a reszta leci przez ASICi ...moze chodzilo o to, ze dla ipv6 w odroznieniu do ipv4 routery wogole nie bawia sie we fragmentacje