Wpis z mikrobloga

Dobry wieczór Mirki i Mirabelki!

Moja Ślubna tworzy #bizuteria w technice #sutasz i #shibori. Więc tak sobie pomyślałem, że skoro i tak tu godzinami siedzę to może podzielę się z Wami tą wiedzą i zaproszę Was do odwiedzenia Sklepu, poczytania Bloga albo zalubienia profilu na FB.
Biżuteria jest piękna i unikatowa, bo Ślubna wymyśliła, że cokolwiek zrobi będzie to tylko w jednym egzemplarzu. Możliwe zamówienia na specjalne okazje.
Kupowanie, zalubianie lub komentowanie mile widziane :) a ja dostanę się do grupy #januszebiznesu i do końca życia będę pił browar i grzebał gwoździem w uchu siedząc w siatkowym podkoszulku :)

#uk, #rozowepaski, #bizuteriaartystyczna, #bizuteriaautorska, #prezent, #bizuteria, #kolczyki, #reklama,
  • 22
@endizz: nie znam się, ale ładne rzeczy. :)
Przy okazji -

Kupowanie, zalubianie lub komentowanie mile widziane :) a ja dostanę się do grupy #januszebiznesu i do końca życia będę pił browar i grzebał gwoździem w uchu siedząc w siatkowym podkoszulku :)


to tak zwana koszulka-żonobijka. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@TheMan, @system_shock - nie ma śmiacia, ja za maks dwa lata na bezrobocie chciałem iść - to chodzenie do pracy w garniturze niszczy mnie od zewnątrz i od środka :) a siatkowiec to wolność ciała i ducha! :)
więc nie bądźcie głusi na moje apele i zróbcie ruch na profilu i blogu - a w międzyczasie tup, tup do sklepu :)
@TheMan: zartowalem :) ale jakby ktos komentarz zastawil to bedzie Kobiecie milo a i ja mam wtedy szanse obiad dostac :) ale juz nie agituje - milego dnia! :)
@TheMan: sa dwie mozliwe odpowiedzi:
1. alez bizuteria jest na stronie wiec mozna zobaczyc
2. lecac klasykiem: pokazywalem jak bylem maly :)

A powaznie to zdjec rodziny nigdy nie umieszczam w sieci wiec pozostaje Ci poogladac bizuterie :)
@AlphaOmega: Ślubna zobaczyła Twoją odpowiedź. Jeśli chcesz coś to powiedz co i do jakiej kwoty i Małżonka ma prywatna może coś zaproponować :) więcej info chętnie prześlę na priv jeśli chcesz :)