Wpis z mikrobloga

Dzisia trzy proste assety które pomagają w grze i zmieniają jej funkcjonalność nie mniej niż niejeden mod.

POWER RELAY
Malutka kostka którą możemy położyć w dowolnym miejscu. W zabudowie miejskiej nawet można ją przegapić, zupełnie nie zauważyć. Ale na pewno zauważymy jak działa.
Jaka sama nazwa wskazuje, jest to po prostu przekaźnik energii elektrycznej. "Rozsiewa" dokoła siebie strefę w zasilania tak jak to robią zwykłe budynki, jednak na tyle dużą że można go użyć np. do wykańczania pokrycia elektrycznością stref (zamiast ciągnąc przewody lub czekając aż budynki same się połączą) lub łączenia stref które są blisko siebie, ale jednak się nie "chwyciły" w przesyle elektryczności.
Ja go zawsze używam przy tworzeniu nowych miast czy dzielnic. Nigdy nie uda się przewidzieć jak postanowią rozbudować się cimowie, często stawiając swoje domostwa dokładnie po drugiej stronie miasta niż jest elektrownia, ale parę takich kostek rozłożonych po dzielnicy niweluje ten problem.

Dorzucam też dwie wersję bardziej realistyczne i pasujące bardziej co obrzeża niż centrum miast. Te dwa można też używać w celach dekoracyjnych. I te dwa produkują również energię elektryczną, kolejno 2MW i 5MW co jest znikomą ilością i bardziej dodatkowym bajerem niż sposobem na zasilenie miasta.

Linki:
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=433713021
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=421612123
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=441754021

Zdjęcia:
wygląd
Metoda działania 1 - 2 - 3
Dwa pozostałe:
1 - 2

#citiesskylines #citiesworkshop
Obserwuj tag aby być na bieżąco z kolejnymi wpisami na temat modów do C:S ==> #10modowzacities
Jeśli macie propozycje jaki mod wziąć jako kolejny na warsztat, walcie śmiało. Postaram się jak najszybciej zgłębić jego tajniki ( ͡° ͜ʖ ͡°)