Cześć motomirki ! Chodzi mi po głowie zakup motocykla. Myślę o FZ6N z pierwszych lat produkcji. Na co zwrócić uwagę kupując ten konkretny model ? Ma jakieś bolączki ?
Tutaj przykładowe ogłoszenie które zwróciło moją uwagę - mam tam dość blisko.
@matde: ja bym zwrócił uwagę czy przypadkiem nie wypada dwójka przez podrywanie na koło i teraz druga sprawa ale to mogłem #!$%@? modele lecz mozliwe ze oliwke podpijaly sobie.
@matde: fajne moto na wtrysku. Też chciałem takie zakupić, jednak skończyło się na czymś innym. Jeździłem przez chwilę FZ6 z owiewką z 2005 roku. Fajne moto, bardzo przewidywalne, silknik na wtrysku, moc oddaje bardzo liniowo. Dość ekonomiczne, mi w mieście spalał 6l, w trasie 5.
Wydaje mi się, że @Stitch linkował ostatnio ogłoszenie swojego kolegi o sprzedaży FZ6N, ale to mogą nie być Twoje rejony.
@szymon-jagodzinski-1: nie brały oliwy, ani nie wypada dwójka. To bolączka R6 jedyną wadą fz6 jest głośny kosz sprzęgłowy i generalnie trzeba zwracać uwagę w s1 czy śruby wahacza nie mają luzów, bo to potem skutkuje pająkiem na ramie :)
sorka za 3ci post @matde: z tymi dokumentami to też nie do końca :) bo teraz coraz częstsza praktyka to jest, że dają Ci nieprzetłumaczone dokumenty i tu tłumaczenie to jest faktycznie te 200zł. Ale do tego dochodzi przegląd na czerwonych blachach, rejestracja 180 ziko i wiadomo oplata skarbowa, ubezpieczenie. :) takze w gruncie rzeczy dyche Cie to wyjdzie wg. mnie lepiej juz szukac za dyche krajowego, moto sprowadzone to
@Stitch: co do.dwojki wypadajacej to bede sie upierac przy swoim poniewaz spotkalem kilka egzemplarzy:). Choc gdybym mial inny motocykl polecić to z750.
@szymon-jagodzinski-1: ale dwojka to w kazdym moto Ci zacznie wypadac jak latasz na kole non stop, to nie jest przypadlosc tylko fz6. Nawet jak w HDku bedziesz go podrywal to zacznie wypadac. A to tylko i wylacznie wina malej ilosci oliwy i nie zapinania zdecydowanie biegow, tylko cackania sie.
@szymon-jagodzinski-1: ale to napisalem standardowa procedura ogladania motocykla :P
odnosnie tarczy. mnie rozwala jak moto "30k" ma nowe tarcze, bo stare zużyte. Przeciez nawet sinermetalowymi nie da sie w 30k zarznac tarczy... ja mam od 55k sinermetalowe, a tarcza ma jeszcze 1,5mm do wymiany i to jest standard jak gadam z ludzmi i mechanikami...
@matde: zwracasz uwagę czy jest płyn chłodniczy w chłodnicy i zbiorniku. Jak wspomniał Stitch może hałasować kosz sprzęgłowy - bardzo łatwo zdiagnozować, po wciśnięciu klamki sprzęgła hałas milknie - nie należy się tym przejmować, ten typ tak ma. Po naprawie kosza na nowych częściach po niedługim czasie hałas wraca, trzeba go zaakceptować. :D sprawdzasz wszystkie śruby mocujące silnik do ramy, czy nie są obluzowane, do tego przykladasz szczególną uwagę do
@matde: PS. Jakbyś jechał oglądać motocykl do WLKP
To Okręg Ostrów Wlkp -> Krotoszyn -> Kalisz -> Pleszew to TYLKO prywatne sprzęty, one są ok. Jeśli handlarz, albo będziesz widział na podwórku porozbijane sprzęty - od razu podziękuj. :)
@Stitch: Mam kawał drogi (ok 500km) do Ostrowa do Twojego kumpla i na razie głowy nie będę zawracał. Ale ten model siedzi mi w głowie już dłuższą chwilę i coś czuje że zacznę konkretne poszukiwania za parę dni.
@Stitch: @matde: To ja napiszę parę słów bo właśnie jestem w trakcie sprowadzania motocykla na własną rękę. Koszty przy zakupie we Francji przedstawiają się następująco: 1. Transport 800 zł. 2. Tłumaczenie dokumentów - dowód + umowa/faktura = 70-105 PLN+przesyłka, liczmy 120. 3. Jeżeli moto posiada tablice, można od razu kupić docelowe ubezpieczenie OC - 100 PLN. 4. Jak już jest OC, można pojechać na przegląd, to koszt jak dobrze pamiętam 106 PLN. Jeżeli moto ma mniej niż 3 lata od pierwszej rejestracji,
@matde: nie żebym cię namawiał ale lepiej pojechać po konkretny egzemplarz jak ktoś poleca niż tluc się i oglądać niesprawdzone sprzęty od nieznajomych ludzi. ten co @Stitch poleca ma dodatkowo wydech zmieniony, możesz być pewny że po zakupie będziesz od razu myślał o wymianie bo standardowy jest za cichy. Ją mam S2, tak jak pisał @enjoi to zwróć uwagę na luzy na wahaczu i rdzę glownie, generalnie to
PERFEKCYJNA DZIEWCZYNA ? Faceci jak ona wam sie podoba ? Kobiety, co myslicie o takim stylu ? Te brwi, usta, rzesy, makijaz, piersy itd. Ocencie jej wyglad
Z racji że dziś wychodzę za mąż to małe #rozdajo. Pół litra wódeczki będzie rozlosowane wśród plusujących! Wysyłka na mój koszt ( ͡°͜ʖ͡°) #slub #wesele
Tutaj przykładowe ogłoszenie które zwróciło moją uwagę - mam tam dość blisko.
#motocykle
Wydaje mi się, że @Stitch linkował ostatnio ogłoszenie swojego kolegi o sprzedaży FZ6N, ale to mogą nie być Twoje rejony.
zareczam sie rekoma, ze mozna brac w ciemno :)
http://olx.pl/oferta/yamaha-fz6-black-edition-zadbana-od-motocyklisty-CID5-IDcrogX.html
jedyną wadą fz6 jest głośny kosz sprzęgłowy i generalnie trzeba zwracać uwagę w s1 czy śruby wahacza nie mają luzów, bo to potem skutkuje pająkiem na ramie :)
@matde: z tymi dokumentami to też nie do końca :) bo teraz coraz częstsza praktyka to jest, że dają Ci nieprzetłumaczone dokumenty i tu tłumaczenie to jest faktycznie te 200zł. Ale do tego dochodzi przegląd na czerwonych blachach, rejestracja 180 ziko i wiadomo oplata skarbowa, ubezpieczenie. :) takze w gruncie rzeczy dyche Cie to wyjdzie
wg. mnie lepiej juz szukac za dyche krajowego, moto sprowadzone to
Choc gdybym mial inny motocykl polecić to z750.
odnosnie tarczy. mnie rozwala jak moto "30k" ma nowe tarcze, bo stare zużyte. Przeciez nawet sinermetalowymi nie da sie w 30k zarznac tarczy... ja mam od 55k sinermetalowe, a tarcza ma jeszcze 1,5mm do wymiany i to jest standard jak gadam z ludzmi i mechanikami...
To Okręg Ostrów Wlkp -> Krotoszyn -> Kalisz -> Pleszew to TYLKO prywatne sprzęty, one są ok. Jeśli handlarz, albo będziesz widział na podwórku porozbijane sprzęty - od razu podziękuj. :)
To ja napiszę parę słów bo właśnie jestem w trakcie sprowadzania motocykla na własną rękę. Koszty przy zakupie we Francji przedstawiają się następująco:
1. Transport 800 zł.
2. Tłumaczenie dokumentów - dowód + umowa/faktura = 70-105 PLN+przesyłka, liczmy 120.
3. Jeżeli moto posiada tablice, można od razu kupić docelowe ubezpieczenie OC - 100 PLN.
4. Jak już jest OC, można pojechać na przegląd, to koszt jak dobrze pamiętam 106 PLN. Jeżeli moto ma mniej niż 3 lata od pierwszej rejestracji,