Wpis z mikrobloga

#programowanie #cpp #lua
Witam szanowne Mireczki, zastanawiam się czy któryś z was ma jakieś doświadczenie w programowaniu w c++ + lua - mianowicie nie wiem czego ugryźć w wolnym czasie między pracą. Tak więc czy ktoś mógłbyby mi polecić jak
"Wgryźć się w proces innego programu (gierki w tym wypadku) i dodać do niej jakąś dodatkową funkcjonalność" ?
Ebooki i jakieś tutki mile widziane odnośnie mielenia pamięci innego programu.
  • 9
  • Odpowiedz
"Wgryźć się w proces innego programu (gierki w tym wypadku) i dodać do niej jakąś dodatkową funkcjonalność" ?


@windoo: tak jak z kazdym innym skyptowaniem - musisz oprogramowac punkty gdzie chcesz miec integracje, wystawic odpowiednie obiekty etc. Nie ma lekko niestety...
  • Odpowiedz
@M4ks a znasz może jakiś racjonalny program do przeglądania pamięci konkretnego procesu ? Z możliwością śledzenia zmian w pamięci podczas wykonywania akcji (jakiś racjonalny debugger)
  • Odpowiedz
@windoo: a co ma wspólnego lua z modyfikacją pamięci innego programu ? Lua tutaj może być najwyżej wykorzystana do testów w realtime bez rekompilacji exeka.

Co do modyfikacji pamięci, to interesuje Cię DLL injection oraz funkcja WriteProcessMemory oraz jej pochodne.

Do łatwej synchronizacji własnego kodu obiektowego używaj luabind
  • Odpowiedz
@JoeBlade A bo ogólnie mam na celu napisanie prostego bocika potem w miare możliwości rozwijanie go a do wykonywania czynności wg uznania użytkownika mają być skrypty lua
  • Odpowiedz
@windoo: to najpierw ściągnij sobie jakiś gotowy edytor pamięci, np. ArtMoney i w nim spróbuj wyedytować jakąś wartość z gotowej gry lub własnego programu. Jak znajdziesz odpowiedni adres, to stwórz sobie kod do edycji pamięci oparty na funkcji którą podałem.
  • Odpowiedz