Wpis z mikrobloga

Szukam oświetlenia na #rower ze względu na panujące egipskie ciemności, które właśnie do nas zagościły. Nie znam się na tym i nie za bardzo mam siłę przekopywać się przez 3 dni w internecie przez tematy na forach, które mają po 60 stron.

I tu zwracam się prośbą o pomoc do Was. Co wybrać? Chciałbym wydać max 300 zł na komplet (ogniwa, ładowarka jeśli potrzebna). Co będzie najlepsze dla mnie? Jeżdzę na MTB, ale nie zawsze w gęstym lesie, chociaż lubię tam czasami zagościć.

Czy Latarka SolarStorm X3 3x XM-L2 2400lm zda egzamin?
Jakiś Convoy?
Może warto dołożyć do czegoś takiego jak NITEFIGHTER BT40S

Potrzebuję oświetlenia na jakieś 2-3, max 4 godziny.

#rower #swiatelka #latarki #akcesoriarowerowe #oswietlenie
  • 44
@jepek: w tej cenie to nie warto. Nie wiadomo co w niej tak na prawdę jest (mowa o SS). W Chinach taki lampki można znaleźć za około 20$. 3 diody to też chyba przesada, zwłaszcza jeśli będziesz jeździł także po jezdni.
Ja bym Ci radził lampkę na pojedyncze ogniwo 18650, np. convoy s2 lub s2+ i kilka ogniw na wymianę. Zaletą takiego rozwiązania jest także to, że lampkę bez problemu ustawisz
@aro84: nie jest wcale powiedziane, że muszę wydać 300zł - w zasadzie im mnie, tym lepiej. Chcę mieć jednak coś porządnego z czym nie będę bał się wyjechać po zmroku/rano.
@jepek: ja nie żałuję, że wybrałem Convoy'a, założyłem mu kolimator i daje radę. Jeżeli potrzebujesz oświetlenia na max 4 godz. to najbezpieczniej mieć przy sobie dodatkowe ogniwa, które kupisz za grosze na swiatelka.pl latarkę też tam dostaniesz, bo rozumiem, że potrzebujesz na już. Jak tak to weź od Dariusza, od razu będziesz miał zmodyfikowaną z kolimatorem.
Ładowarka do tego to chyba najlepiej Nitecore.
@brachistochrona: wg mnie sam convoy S2+ nie wystarczy. Ogólnie jest to latarka świecąca szeroko. Do jazdy po ulicy nie nada się z tego względu, że będzie musiał świecić nią pod koła, żeby nie oślepiać innych. Za to bardzo dobrze nada się do lasu.