Wpis z mikrobloga

#wykopowypupil

No to robię podsumowanie! :)

Tak wygląda konto – zrzut ekranu wszystkich transakcji.

- Od początku wpłaciliście: 3062,36 zł
- Na konto poleciało: 2716,88 zł
- Na Paypala poleciało: 104 zł, 25 funtów i 25 euro (po przelaniu na konto wyszło łącznie 345,48 zł)

________________________________________________________

Od początku z konta zabrałam:

- Budowa klatki: 300,00 zł, 47,29 zł (cała klatka kosztowała około 500 zł, resztę zakupów dokładałam od siebie, nie mam rachunków ;) )
- Duży wór 20 kg pelletu: 19,99 zł
- Lotopałanki: 2000 zł
- Lampa LED na podczerwień: 97,94 zł
- Kamera + wysyłka: 350 zł (@abramek dołożył sto milionów rzeczy, laptop, zasilacze, udostępnił serwer, nie wiem nie znam się, co jeszcze, ale sto milionów rzeczy, a nie wspomnę już ile czasu na to poświęcił (konfigurowanie?) i nie chciał za to pieniędzy;<)

_______________________________________________________

- Kasa, która została: 207,66 zł - mam zamiar przeznaczyć ją w przyszłości na ewentualne leczenie weterynaryjne, jakieś większe zakupy, typu worek pelletu, witaminki dla nich. Jeśli ktoś dalej chce wesprzeć akcję, to śmiało, Paypal dalej aktualny evenstar5@wp.pl, konto też: Paulina Gwiazda, 51 2490 1044 0000 4200 8583 4703

_______________________________________________________

- Najwyższa wpłata: 200,00 zł pojawiała się dwukrotnie! :)
- Najniższa wpłata: 0,08 zł
- Średnia wpłat na jedną osobę: 27,84 zł
- Liczba wpłat ogółem: 110

_______________________________________________________

Osoby, które wpłaciły: