Wpis z mikrobloga

W dniu wczorajszym ukończyłem moją paczkę modyfikacji/moda DD_Modpack, który został zrobiony na podstawie 25 modów i moich pomysłów. Mod zawiera:

- 19 nowych technologii i przebudowane ich drzewo.
- 12 nowych religii, wszystkie z kolorowymi symbolami.
- 21 nowych surowców luksusowych, 1 nowy surowiec strategiczny.
- 8 nowych jednostek.
- 17 nowych budynków, 4 nowe cuda, 1 cud narodowy. Właściwości niektórych budynków zostały zmienione.
- 2 nowe ulepszenia terenu.
- 7 nowych ustrojów społecznych i zmienione ich drzewka.
- 2 jednostki na pole z wyjątkiem miast.
- Widoczny zasięg miasta.
- Różne skiny jednostek dla różnych cywilizacji.
- Szybsza animacja samolotów (x2).
- Miasta tracą mniej ludzi i budynków po zdobyciu (ludzie 50%->75%, budynki 66%->75%).
- Jednostki walczące wręcz - wzmocniony atak na miasta, łucznicy osłabieni.
- Wolniejsze odkrywanie technologii (szybkość 1,5|1,5|1,5|1,5|1,5|1,5|1,75|1,75).
- Widoczny zasięg wielkiego generała.
- Opcje ideologiczne mają grafiki.
- Zadowolenie z surowców luksusowych zmniejszone z 4 do 3.
- Lepsze AI komputerowych rywali.
- System zdrowia.
- Lepsze generowanie się Krakatau, Skały Gibraltarskiej i Wielkiej Rafy Koralowej
- Utrzymanie jednostek wzrasta na podstawie przyjętych ustrojów społecznych.
- Wielcy ludzie mają osobno naliczane punkty do ich stworzenia.
- Wielcy ludzie z np. cudów nie zwiększają wymogów punktowych do ich tworzenia.
- Państwa-miasta nie tracą swoich unikalnych surowców po wykupieniu przez kupca weneckiego.
- Statki towarowe nie mogą zostać splądrowane na polach oceanicznych.

Więcej informacji i download: link

#civ5 #civilization5 #mody #ddmodpack
d.....n - W dniu wczorajszym ukończyłem moją paczkę modyfikacji/moda DD_Modpack, któr...

źródło: comment_cPlFCamKDEqyZRFiztPlyuufvaK9DjtI.jpg

Pobierz
  • 13
@darthdoman: do jakich map ustawiałeś tego moda? Bo jak widzę, zmniejszyłeś zadowolenie z surowców, więc dla mnie odpada, jako że uwielbiam duże i ogromne mapki.
Tak z ciekawości pytam, bo niektóre rozwiązania bardzo ciekawe. Tak sobie pomyślałem, że skonfigurowanie sobie własnego moda byłoby bardzo fajne, ale nie wiem, czy podołam. Kiedyś pewnie spróbuję, bo obecnie to nie mam niestety czasu na takie zabawy ;).
@Supaplex: Zacząłem robić moda w lipcu zeszłego roku, zanim go teraz udostępniłem robiłem mnóstwo różnych wersji testowych, dodawałem nowe elementy gdy coś znalazłem ciekawego, usuwałem masy różnych błędów. Balans robiłem na czuja np. zmniejszenie zadowolenia o 1 z surowców zastąpiłem budową odpowiednich budynków do zadowolenia, przykładowo zakład tkacki do zbudowania wymaga odpowiednich surowców koło miasta, kiedy je masz budujesz go i masz dodatkowo produkowany surowiec luksusowy ubrania. Powoduje to (wg. mnie)
Ok przypomniała mi się jedna możliwość gry na multi, można jeszcze użyć tego ale nie da się grać na tym "na bieżąco" bo jest to coś w stylu PBEM. Jest jeszcze MPMPM i jeden inny mod manager ale nie zadziałają w tym przypadku. Swoją drogą to skandal żeby taka gra nie miała oficjalnego wsparcia dla modów do multi.
@darthdoman No ponad 120 to miałem bankowo aktywnych w jednym czasie. ()
A od niedawna pykam w Civ4: BtS z modem Rise of Mankind: A New Dawn i nie tęsknię tak bardzo za civ5. ( ͡° ͜ʖ ͡°)