Wpis z mikrobloga

@bartula123: XD złamał przepisy, stracił prawko i zrobił to swoją głupotę XD państwo mu kazało jechać 113km/h?

Ten przepis zabierający prawko na 3 miesiące to jest majstersztyk i chwała za to, że to wprowadzili
  • Odpowiedz
@bartula123: Podsumował że to ci oni go krzywdzą bo z--------a 115km/h po mieście i wszyscy na około winni tylko nie on.
@CortesHernan: Ten przepis wcale nie jest debilny. To najlepszy przepis jaki wyszedł spod ręki polskiego ustawodawcy w ostatnich latach.
  • Odpowiedz
@bartula123: Może i w tym miejscu powinna być dalej 70, ale wg. tego kolesia to najlepiej jakby było żeby tam było ograniczenie co najmniej do 120. Wtedy na legalu mógłby sobie z---------ć 140km/h bo Łódź rozkopana i źle. A jak ma nie być rozkopana w czasie remontów. Gdańsk jeszcze 6-7 lat temu tez był rozkopany a teraz jazda po nim to bajka.
  • Odpowiedz
@bartula123: Swego czasu był tu mirek z wpisem ciekawym. Ma auto pewnie które wydrze 300km/h (nie wiem nie znam się) i mówił, że jak jedzie normalnie drogą to z przepisami i mijają go wszystkie auta i pewnie się śmieją. Napisał, że droga jest od jechania po niej a nie od z-----------a. Na drodze nie jesteś sam i masz szanować życie i zdrowie innych a nie chęć szybkiego przejechania z punktu
  • Odpowiedz
@pavulon78: Nie zgadzam się z Tobą. Pomogło na tydzień. Teraz ludzie dalej z----------ą. Na śląsku dużo osób pojechało zrobić prawko do Czech i teraz po prostu płacą mandaty bez kar typu odebranie prawka. Ludzie którzy muszą jezdzic samochodem w pracy stracą źródło dochodu. Z jednej strony mamy dziurawe drogi szybkiego ruchu i autostrady z pofalowanymi nawierzchniami (autostrada Bursztynowa A1) na których można niby jechac 140, ale ja osobiście zwalniam na
  • Odpowiedz
@Mamuts: Nie mówię że to niezgodne z przepisami, ale istnieją na polskich drogach takie miejsca stworzone idealnie pod mandaty. Pułapkę widzę w tym że jedziesz po głównej drodze 70 od iluś km i nagle 70 sie konczy i jest normalny zabudowany.