Wpis z mikrobloga

Moje pierwsze i ostatnie zakupy w #gearbest ()

We apologize with this delay and sincerely regret you have not received your order.

Unfortunately it appears that your order has been lost on the way.


After reviewing your order, we found out you haven't purchased any insurance during the check-out.

We will still do our best to help you.

Therefore here are the best solutions we can offer you:


1)Refund 50% of the product to your wallet for your future purchase

The product value is $75.99 usd we can refund $38 usd back to your wallet.


2) 30% refund to your credit card or Paypal

In that case we can refund $23 usd back to you.


3) Reship the order

We can reship the order . For this, please kindly send us 50 % of the order value so that we can arrange the shipment.

Please kindly let us know your decision.


Once again we apologize for any inconvenience caused.

We appreciate your understanding.
  • 12
  • Odpowiedz
@addict83: 1) zamawiaj cos z Chin
2) pozaluj 2 dolarow na ubezpieczenie
3) przewoznik gubi paczke
4) sprzedawca z dobrego serca proponuje 50% wartosci zamowienia
5) miej pretensje, bo nie chce oddac calosci xD
  • Odpowiedz
@MrGreeneye: Ty tak serio? Kupując coś gdziekolwiek, założenie jest takie, że paczka ma do mnie przyjść i to nieuszkodzona, a to w interesie sprzedającego jest jej ubezpieczenie a nie moim.
Sam sprzedaję sporo na allegro i co prawda jeszcze nigdy mi nie zginęła paczka, ale nawet przez myśl by mi nie przeszło, żeby obciążać kupującego.
Za to zdarzyło się wiele razy, że wysłany towar był uszkodzony i wtedy natychmiastowo wysyłam
  • Odpowiedz
@MrGreeneye: jest jedno podstawowe pytanie, czy na stronie jest informacja, że przy tej przesyłce paczki sobie giną a kasa w takich wypadkach nie jest zwracana?
Jeśli jest taka informacja, nie mam pytań, jeśli nie ma to znaczy, że płacę i wymagam, aby paczka do mnie przyszła, a jak zginie to gówno mnie obchodzi i żądam zwrotu pieniędzy.
@addict83:
  • Odpowiedz
@DOgi: tak, dostałem zwrot kasy, ostatnio jakaś plaga z tymi paczkami, Paypal już mi dał ostrzeżenie za zgłaszanie sporów, no ale #!$%@? co mam robić jak mi nie dochodzą paczki....
  • Odpowiedz
@Koczkudan: mi jeszcze nigdy nic nie zginęło, ale zamawiałem chyba tylko z ali i w sumie było to może ze 30 paczek. Tym razem zaryzykowałem gearbest, ale wziąłem ubezpieczenie i płaciłem kartą bezpośrednio, bo unikam paypala po tym jak zablokowali mi kilkaset złotych na pół roku.
  • Odpowiedz