Wpis z mikrobloga

@toxa: Mi w ten sposób pękł tylny panel w mojej z3compact. Wysłałam do w-supportu, telefon został naprawiony i po dwóch dniach telefon został odesłany :). Z tego co wiem, to jeżeli jest jedno pęknięcie a telefon nie ma innych uszkodzeń (typu jakiś odprysk ramki czy szkła) to podlega to pod gwarancję :).
  • Odpowiedz
@shiina: Dzięki koleżanko za informację. Tylko, że mam (dodatkową) folię szklaną na wyświetlaczu i teraz nie wiem czy to tylko sama folią jest uszkodzona czy ekran no i boję się ściągać folii żeby nie uszkodzić wyświetlacza póki działa.

W zasadzie współpracowałem wcześniej z w-support ale jako tako swojego telefonu nigdy nie wysyłałem tylko czyjeś. Tak czy siak czekam na odpowiedź bo wysłałem maila.
  • Odpowiedz
@klush: Nie wysyłałem bo nie mam czasu, a póki co wyświetlacz działa dobrze no widać tylko pęknięcie. Po aktualizacji do 5.1.1 dopiero wyślę chyba bo mam roota i nie chce mi się go odrootowywać
  • Odpowiedz